Buna,
In primul trebuie sa ai toate actele si documentele
necesare:

- cerere de eliberare pasaport
( in mod normal asta se ia de la ghiseu dar o poti lua
fara probleme de pe site-ul oficial
http://www.pasapoarte.mai.gov.ro/DOC/paselib.pdf
asta e linkul pt cererea de eliberare pasaport nou,
pentru pierdere, schimbare ... gasesti tot acolo

- certificat de nastere, original + copie
- CI ( BI)  original + copie
- chitanta  CEC 64,2 RON
- chitanta trezorerie 32 RON

fotografie NU trebuie, ca se face pe loc.

Cat despre procedura de eliberare , stat la coada..
asta depinde de sectia de politie de la care il scoti
poate sa dureze de la o zi (daca ai ceva relatii),
pana la 3 saptamani ( durata normala de eliberare ).

Sper ca ti-am putut fi de folos.
Numai bine.

--- ARIN <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Buna ziua,
>
> Stie cineva, mai nou, care sunt "pasii" pentru
> schimbarea pasaportului?
>
> - Ce sume trebuiesc platite - si unde?
>
> - Daca fotografia trebuie facuta doar in unitati
> "speciale" sau la orice fotograf (adica daca ea
> trebuie sa aiba niste caracteristici anume)?
>
> - Ce documente sunt necesare (eventual copii si daca
> ele trebuiesc legalizate)?
>
> Intreb pentru ca pe site la MAI n-am reusit sa
> gasesc aceste informatii si, d.ex., in Braila la
> Politie o parte dintre ele nu-s afisate...
>
> Multumesc mult,

> [...]

http://mail.yahoo.com

*** sustineti [romania_eu_list] prin 2% din impozitul pe 2005 - detalii la
http://www.doilasuta.ro ***