Dragi colegi,

Am o intrebare birocratica, iertati-ma ca poluez lista, dar mi-a fost imposibil sa descopar ce e nevoie si autoritatile ropmane (Politie, Prefectura, MAE etc) se contrazic intr-o fericire.

Bref, am nevoie de un certificat de cazier din Romania pentru a-l folosi in strainatate. Am inteles ca:

-          trebuie vizat de Ministerul Justitiei (stie cineva unde se face asta in Bucuresti? Piata Progresul spunea cineva?)

-          trebuie apostilat de MAE (din nou, unde? La Prefectura?)

-          trebuie tradus si legalizat in limba statului unde va fi folosit (cand? Dupa ambele apostile? Inainte? Intre ele?)

-          trebuie vizat de catre ambasada statului unde va fi folosit (din nou, cand? La final, dupa toate etapele de mai sus?)

Inca o data scuze, dar sunt disperata si in acest moment ultimul lucru pe care il vreau e sa intreb o alta autoritate, care sa-mi dea un al n-shpelea raspuns.

Va rog raspunsuri pe privat, ca sa nu ametzim lista si pentru ca, in concediu fiind incepand de maine, probabil ca nu voi citi digesturile cu aceeasi frecventa.

Mii de multzumiri,

Amana Ferro

Amana S. Ferro

European Advocacy Manager