From: Arhitectura

> Doamna draga,Nu avem nimic impotriva provocarilor, dar avem ceva impotriva argumentatiilor fortate, prost argumnetate si tendentioase.1.

E FRUMOS ca, desi EI sunt cei care "prezinta tendentios", ma acuzati de asta pe MINE!!!
Argumentatia mea nu-i DELOC "fortzata"! se bazeaza pe FAPTE (dovedibile, de altfel).

> Ati fost personal la "cateva" puncte, adica la cate ? La 5, la 10, la 35 ?

Am fost la 6! Eram obligata sa merg la TOATE??? cu atat mai mult cu cat, daca va uitati pe lista, unele sunt prin ALTE localitati din tzara!
In fond, am fost la 80% din locurile in care se spune ca-i in Bucuresti!

> Si nu ati gasit la SIM-ul la 3 din cele 48 ! Adica la 6%. Neplacut, dar in nici un caz catastofal, asa cum prezentati dvs. lucrurile.

Din locatiile din Bucuresti vizitate de mine, in 50% nu exista DELOC! in 12,5% era "accesibil" doar in varianta pdf. (pe care nu se pot face masuratori si observatii) si in 12,5% era "accesibil" doar pentru someri (adica aceia care POT sa mearga pana la ora 16,30).
O alta persoana care a facut "monitorizarea" a mai identificat un loc (deci INCA 12,5%) in care SIM NU ERA ACCESIBIL!!!

Deci 50% + 37,5% fac nu mai putin de 87,5%!!!
Adica - aproape DELOC!!!

Si de la CAT % se poate considera ca e MINCIUNA??? Argumentati!
De la 10? de la 25%? de la 50%? Va rog sa-mi spuneti de la CAT % un comunicat OFICIAL, postat pe site-ul unui Minister, este MINCIUNA!!!

Iar eu NU am "prezentat catastrofal" - am spus ADEVARUL! anume, ca firma MINTE!!!

> 2. Institutiile au program, spre deosebire de domnia voastra despre care inteleg ca nu semnati condica decat pe net. :)
Si mai au si alte probleme in afara de Rosia Montana.

Ideea NU este ca "institutiile au program" - ideea e ca RMGC sustine ca "SIM s-a aflat la dispozitia publicului" - ceea ce este MINCIUNA!!!

Da, eu (la fel ca Dvs., de altfel) stau pe Internet (cand il am) - si, apropo! nu vad ce treaba aveti Dvs. cu "unde semnez eu condica" - si, apropo: NU semnez nici o "condica" pentru ca NU imi place acest stil de viata, treaba MEA! - ei, si?

Spre deosebire de mine, cea mai mare parte a "publicului" ARE "program" - deci eu NU AU CUM sa acceseze aceasta facatura denumita pompos SIM!
Deci si in concluzie si ca sa repet pentru cei care inteleg mai greu: SIM NU s-a aflat "la dispozitia publicului" in locurile mentionate!!!
El nici macar NU A EXISTAT la bibliotecile respective, pe cand acestea erau deschise!!!

Deci RMGC MINTE!!!

> 3. Toate bilbliotecile au program de vara si tot vara se mai face si inventarul intrucat vara sunt mai putini "clienti" la biblioteci.Chestia asta o stiti de cand ati calcat prima oara intr-o biblioteca, dar in lipsa de alte argumente, de fond, .... hai sa ne legam de programul de vara.

Nu stiu ce vreti sa spuneti cu "argumente de fond"! E problema cui o vrea ca bibl. au "program de vara!
FAPT este ca SIM NU A FOST LA DISPOZITIA PUBLICULUI in locatiile mentionate pe site-ul MMGA! Deci RMGC MINTE!!!
(de altfel pana si MMGA se disculpa, cu un ALT comunicat de pe site, in care spune ca "nu raspunde de exactitatea informatiei ref. la locatii" - pai, daca "nu raspunde", de CE a acceptat sa fie gazduit komunikatul pe site la ei???

> Treaba cu BCU pune insa capac la toate ! Cand ar trebui sa fie inchisa ? In timpul anului universitar ?4.

Deturnati (in stilul Dvs, obisnuit-manipulator) discutia!

Discutia NU se refera la dreptul / posibilitatea ca BCU sa aiba sau nu program de vara! Discutia se refera la faptul ca SIM NU A FOST LA DISPOZITIA PUBLICULUI in locatiile mentionate!
Deci (revin, pentru cei care inteleg mai greu): SIM NU A PUTUT FI ACCESAT de public!
Deci RMGC MINTE!!!

> Pentru ca domnia voastra inteleg ca ati citit SIM-ul in extenso, spre deosebire de Horia Avram si John Ashton, poate veniti cu ceva argumente pe fond, nu cu programul bibliotecilor sau cu aberatii de tipul "scara 1:25.000".

"Argumente de fond" referitor la - CE???

Am spus (si repet) ca RMGC MINTE!!! Am demonstrat cu FAPTE!!!

RMGC MINTE!

Iar faptul ca a fost in stare sa inainteze un asa-zis "SIM" pe care nici macar EI nu l-au citit (dovada fiind ca au recunoscut, la observatiile facute de noi IN PUBLIC ca "acestea sunt greseli") - in timp ce tot ii dau inainte catre opozanti cum ca "n-ati citit SIM" dovedeste ca sunt lipsiti SI de bun-simtz!

Trebuie sa va aduc aminte ca, pe baza unui SIM CU GRESELI ar urma, in opinia lor, sa primeasca acordul de mediu???
Si ca dupa aia, in timp ce ar opera (si ar distruge) ar zice, cu acelasi tupeu: "aceasta a fost o greseala"???

bleah!

Codruta

p.s. chestia cu "scara 1:25.000" NU este o "aberatie", asa cum exista in mintea Dvs.! Pentru ca sa dai ok pe un SIM trebuie sa VEZI CARE sunt riscurile si modificarile pe care activitatea le produce! Ei, bine! pentru asta trebuie sa ai o documentatie la scara necesara!
Eu POT (si AM SA demonstrez) ca de fapt RMGC NU POATE sa isi desfasoare asa-zisul "proiect" in conditiile pe care le sustine! si asta, pentru ca am facut EU INSAMI sectiunile care lipsesc! si reiese ca proiectarea este PRSOT facuta!!!

Deci ASTA este motivul pentru care documentele sunt la sc. 1:25000! ca fraierii sa nu vada ca RMGC MINTE!!!

Then she'll be a true love of mine"
www.arin.ro

Raspunde prin e-mail lui