Sent: Saturday, September 16, 2006 5:29 AM
Subject: [romania_eu_list] Re: Este nevoie de renasterea spiritului National Romanesc

intr-o tara care se auto-mutileaza, in care romanii ar emigra peste
50% conform sondajelor, in care intelectualii sunt marginalizati si
in

*** sustineti [romania_eu_list] prin 2% din impozitul pe 2005 - detalii la http://www.doilasuta.ro ***

Nh lake region real estate New hampshire lake region real estate

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured

Raspunde prin e-mail lui