Stimata Mariana Hudrea,
Nu incercati sa le explicati,pierdeti timpul, invoca
tot felul de legi si articole din constitutie, dar ei
nu stiu ca toate legile din lumea civilizata au la
baza cele 10 porunci pe care le promoveaza religia.
daca vor enumera cele 10 porunci isi vor da seama ca
ele stau la baza civilizatiei occidentale, fara ele
lumea nu ar fi ajuns aici. Ce rau e in a spune sa nu
furi, sa nu ucizi, sa nu juri stramb, deranjeaza
aceste lucruri?
Vorba fiului domnului pe cruce "Iartai tata ca nu stiu
ce fac".

--- Mariana Hudrea <[EMAIL PROTECTED]>

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional