Scuze ca n-am fost in disputa assta de la inceput, dar timpul nu prea-mi permite sa citesc dezbaterile dumneavoastra, altfel foarte interesante.
Referitor la mesajul dumneavoastra am insa o mare nelamurire: ce vreti sa spuneti cu "Romania nu e nici cat ar trebui sa fie ORTODOXA"? Adica cine si prin ce metodologie a stabilit nivelul OBLIGATORIU de ortodoxie al Romaniei? Cat de ortodoza AR TREBUI sa fie Romania si cat este ea de fapt si incepind cu ce valoare raportul "nivelul necesar de ortodoxie al Romaniei" supra "nivelul real de ortodoxie all Romaniei" ar trebui sa ne sperie?
Si nu in ultimul rand, de ce AR TREBUI sa avem crucea pe drapel? In afara de turci (deh... fratii nostri) si poate ceva tari francofone de prin Africa nu stiu sa aiba careva vreun insemn religios pe steag. Nu de alta dar am mai citit si eu cate ceva de prin invataturile lui Isus si nu-mi amintesc sa fi spus Mantuitorul nimic despre superioritatea ortodoxiei, a crestinismului in general, la modul ca noi suntem aia buni si restul trebuie nimiciti. ba chiar dimpotriva.
Dar este posibil sa fiu eu prost informata!

Din pacate Romania nu e nici cat ar trebui sa fie ORTODOXA.
Ca dovada ca istoria noastra e legata de ortodoxie si crestinism as
propune ca pe drapelul Tricolor sa avem Crucea ce meriota si TREBUIE
sa fie acolo ...ca tot avem divergente cu Ciadul care cere sa ne
punem o stema pe drapel asa cum aveam in 1960 cand ei si-au ales
drapelul ca al nostru!!!

.

Silvia Petre - Public Officier
Valcea County Council
Department for Programmes, Development, European Integration
tel.0250732901, fax0250735617, mobil 0040744395817;
e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Yahoo! Messenger with Voice. Make PC-to-Phone Calls to the US (and 30+ countries) for 2ยข/min or less. __._,_.___

Nh lake region real estate New hampshire lake region real estate

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured

Raspunde prin e-mail lui