Buna ziua
Cam greu o  sa vina ajutor  de la Bucuresti. Ma repet
nu trebuie sa asteptam ajutor de la politiceni, ci noi
simpli cetateni trebuie sa preluam initiativa. Am in
fata vechea constituie 1991 si cred ca acest capitol
s-a pastrat in cea noua la art.73 spune ca initiativa
legislativa apartine Guvernului, deputatilor,
senatorilorprecum si unui numar de cel putin 250 000
cetateni cu derpt de votCetateni care isi manifesta
derptul la initiativa legislativa sa provina din cel
putinun sfert din judetele tarii, iar in fiecare din
aceste judete sau in municipiul Bucuresti trebuie
inregistrate cel putin 10 000 de semnaturi in
sprijinul acestei initiative.
deci dragi romani ar trebui sa ne unim si sa promovam
legile care intereseaza acest popor si nu legile lor.
Daca vor fi blocate vom stii pe cine sa votam la noile
alegeri. Parlamentari care vor sprijini aceste
initiative vor avea de castigat. poate asa se va cerne
toata pleava. Asta insemana sa fim uniti sa apara
adevarata societate civila si nu  niste farsori care
acum se erijeaza a fi societatea civila.

--- Amana Ferro <[EMAIL PROTECTED]>

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to: