Stimate domnule Cheval,

----- Original Message -----
From: "Sorin Cheval" <[EMAIL PROTECTED]>

> Sa inteleg ca din motive de toleranta ati fi de acord ca pe peretii
> scoalelor din Romania sa fie plasate, asa cum am mai propus, pe
> langa icoane ortodoxe si crucifixe catolice, steaua lui David, si
> semiluna, simboluri flower power si statueta unei vaci? Daca da,
> atunci va jur ca gasesc minunata religia capabila de asemenea
> gesturi, dar deplang elevii care trebuie sa suporte o asemenea
> incarcatura murala.

Cu totul de acord.
Ce ati uitat sa mentionati, este un patrat pe care sa scrie "Loc de data cu
capul" pentru copii celor aproximativ 1.500 de persoane din 22 de Milioane,
care s-au declarat atee.

> Tot nu am inteles ce aveti impotriva tranferarii educatiei
> religioase din scoli in biserici.

Din pacate nu aveti cum sa intelegeti in conditiile in care nici macar un
sondaj nu va deranjati sa il studiati.
Este ceva legat de economiea nationala, de bani, politici economice, etc.

> Fireste ca nu ati inventat decat kazacioc si katiusa :) Eu cred ca
> ar fi interesant sa va mandriti cu ce ati facut, nu cu ce nu ati
> facut.

Intredevar este, la modul cum ganditi domnia voastra o rusine, sa te
mandresti ca nu ai facut rau.

 >O singura
> remarca, pe final: eu nu am pretins ca sunt tolerant, dvs. faceti
> din asta o virtute.

Nu m-ar mira sa va vad pe Merkava Mk 4 propovaduind lipsa de toleranta.
Altfel, fiecare are dreptul sa faca ce crede ca este ami bine.

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to: