Mãrturiile incomode ale unui servitor public (1)
http://www.gazetadebucuresti.ro/fullnews.php?ID=1701

* Mãrturiile unui cetãþean aflat la vârful serviciului public
românesc în ultimii cinci ani sunt oricând utile unui demers de
deparazitare a mediului administrativ românesc * Cititorii
publicaþiilor Trustului GAZETA vor avea ocazia sã vadã faþa realã ºi
hâdã a unei administraþii aflate de regulã la bunul plac al unor
demnitari ºi al unor politicieni care nu servesc interesul public

Am fost martorul unor evenimente importante, al unor declaraþii ºi al
unor fapte, despre care concetãþenii mei au aflat câte ceva din surse
mai mult sau mai puþin credibile. Am regretat de multe ori cã scenele
la care eram martor nu erau vãzute pe viu ºi de electoratul minþit
permanent de politicieni fãrã scrupule. Considerat de ani buni un
individ incomod, am primit de-a lungul timpului o mulþime de
ameninþãri mai mult sau mai puþin voalate, însoþite sau precedate ºi
de oferte de cumpãrare a tãcerii mele ºi de înregimentare în gaºca
vinovatã de spolierea acestei naþii.
Presiunile exercitate asupra mea sau a familiei mele au culminat în
luna mai a acestui an cu o tentativã de omor. Pot spune cã m-am
nãscut a doua oarã. (…)

Articolul integral este postat la adresa
http://www.gazetadebucuresti.ro/fullnews.php?ID=1701

Bogdan Draghici
GAZETA DE BUCURESTI

<*> Your email settings: