Dragi colegi,

Pentru a raspunde cat mai eficient si punctual unor cetateni englezi
(care ar dori sa puna in practica in Romania proiectul unui eco-
village) si care ne-au cerut cateva informatii, va rog la randul meu
sa ma orientati spre a gasi raspunsuri urmatoarelor intrebari:

- ce prevede legislatia cu privire la dreptul cetatenilor straini de
a detine proprietati in Romania?
- cunoasteti vreo initiativa romaneasca (ONG, private) de a construi
un eco-village sau de a pune in practica alte proiecte de dezvoltare
care sa urmeze acest principiu sau alte principii asemanatoare
(energie regenerabila, low impact living, etc.)?
- exista organizatii de mediu (sau de alt gen) care sa se ocupe in
mod activ de promovarea acestor principii/implementarea unor proiecte
de genul acesta?
- ce sanse/oportunitati credeti ca ar avea niste straini in Romania
de a obtine fonduri europene dupa 2007, pentru a pune in practica
acest proiect, cu mentiunea ca ideea acestui eco-village este de a
contribui la dezvoltarea resurselor umane comunitare?

As aprecia foarte mult ajutorul vostru.

Spor in tot ce faceti,

Corina Bucea
coordonator
Centrul de Informare Europa Cluj

Centrul de Resurse pentru Diversitate Etnoculturala
Str. Tebei nr. 21
400305 Cluj-Napoca, Romania
Tel: +40 264 420477
Fax: +40 264 420491
e-mail: [EMAIL PROTECTED]
web: www.edrc.ro

*** sustineti [romania_eu_list] prin 2% din impozitul pe 2005 - detalii la
http://www.doilasuta.ro ***

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to: