Mah tata, pai de la '77 incoa' multe mai mi-a fost dat sa patimesc, dupa ce am scapat de cutremuru' dat de Dumnezeu, am mai trebuit sa scap de alimentatia rationala, frigul din apartamente, munca voluntar fortata, Cernobal si cand am simtit ca aerul se schimba, mai frate noroc ca nu am tras, nu am tras prea mult aer in piept, ca saracu vecin al meu deh daca s-a bucurat prea tare de schimbare, a tras prea mult aer in piept si s-a nimerit ca aerul sa contina prea mult fier, a scapat saracu de el din piept dar s-a nimerit la spital unu' ca cica ar mai avea fier  de nu poate fi gasit decat cu detectoru' de metale si io care credeam ca i s-a deschis al treilea ochi....
Dupa care a venit vremea salvarii,
-salvarii fsn-ului si sa vezi ma tata bataie cu flori in mana si bata pe maneca,
-salvarii democratiei si sa vezi cate flori de mina au plantat pe spinarea universitarilor,
-salvarii economiei, ca un alt vecin de-al meu, descurcaret baiat inainte cantaaaa si traia frate din cantat ca altceva nu facea, canta pe toata lumea, de atata cantat li s-a facut mila shi a ajuns miliardar din ajutoarele primite.
-acu' sunt tare ocupat, tre' sa am grija ca trebuie salvata rosia montana, centru' bucurestiului, policlinica Coltei, pai mai frate uite ce zic io, io zic s-o mai salveze shi altii, ca mie mi s-a cam aplecat si cica ar fi de la Cernobal.
Io zic sa va salvati voi si cine o ramane ultimu' sa traga heblu'

Pa si sa ne vedem, sau mai bine nu...

Un cetatean mahmur...

Cheap Talk? Check out Yahoo! Messenger's low PC-to-Phone call rates. __._,_.___

Nh lake region real estate New hampshire lake region real estate

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured

Raspunde prin e-mail lui