Daca imi permiteti, doar 5 rinduri 'in apararea Dl.Toma'...

Pe FreeEx dumneavoastra sinteti una din cele citeva persoane 'moderate
permanent', nu doar pentru anumite mesaje. 'Micul grup' de moderatori
care a decis aceasta masura este format din 4 persoane ale caror nume
sint publice, vizibile pe pagina e-grup-ului. Printre aceste nume nu
se afla si cel al 'Dl.Toma'.

Raspunde prin e-mail lui