Vad ca problema de a exista sau nu simboluri
religioase in scoala a dus la discutii aprinse.
Se ne uitam la societatea americana unde cred ca toata
lumea de aici considera ca este cea mai democratica.
Ce ar trebui sa faca cetateni americani in urmatorul
caz de a scoate simbolurile religioase din insitutii,
din viata publica?
Eu cred ca la americani exista o toleranta dusa la
maxim  si cred ca si domnul Moise ca si alti domni si
doamne de pe site au tinut bani americani in mina.
Macar odata in viata si oare nu s-au simtit jigniti ca
pe bacnotele americane scrie ca  poporul american
crede in dumnezeu? ca pe unele bacnote apare si
simbolul trinitati cu ochiul lui dumnezeu? Si atunci
noi suntem penibili sau cum  se mai spune  "mai
catolici decat papa". Americani de alte  religi decat
cea crestina nu au pus niciodata problema sa fie
scoase simbolurile religioase de pe bacnote.Nu uitati
ca acesti bani circula in toata lumea si nimeni nu se
simte jignit din contra se simte fff bine cand ii are
in buzunar.

--- [EMAIL PROTECTED] wrote:

> [...]
> idei dure emand exact de la  persoane care, in viata
> de zi cu zi, lucreaza
> pentru alteritate, pentru diversitate, pentru
> toleranta, care incearca sa
> armonizeze divergente, sa deconstruiasca atitudini
> contraproductive.
> Legat de prezenta insemnelor ortodoxiei sau ale
> catalocismului in clase,
> cred ca trebuie facuta o delimitare.
>
> Legat de prezenta icoanelor in clase.
> Daca in clasa respectiva toti elevii sunt de aceeasi
> religie si ei
> impreuna cu diriginetele sau cu invatatorul au decis

////////////////////////////////////////////////////////

> marturii ale lor ca am
> deoparte.
> agresivitate fata de  tot
> foarte "intoleranta".
> romanesti, de orice fel.De
> Mari romani.
> consider eu  ca e valoros.
> vreau sa-mi fie atacate
> neamului nostru.
> joc de ortodoxie.
> campanii anti ortodoxie si

Sponsored Link

Mortgage rates near 39yr lows.
$310k for $999/mo. Calculate new payment!
www.LowerMyBills.com/lre

Raspunde prin e-mail lui