doar atat .. la punctul 2 as vrea sa adaug ceva .. si anume ca nu sint
singurele categorii.
  exista oameni care inteleg prin scoli publice .. scoli laice in care nu
exista religii majoritare si minoritare ci doar copii care trebuie sa invete
ceea ce au nevoie pentru a supravietui in lumea asta rea.

  si .. stimate domn, nu religia si cultul sint esenta ci credinta si moralul
.. cand se va reusi a se face aceasta distinctie .. inclusiv in raport cu noi
insine .. va fi minunat.

Ovidiu Ionescu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
              1.Nicaeri in Sfanta Scriptura nu scrie "crede si nu
cerceta",dimpotriva screi:"cercetati cartile voastre..."
  2.Toti cei ce inferieaza existenta icoanelor in scoli se grupeaza in patru
categorii:-
  -categoria celor care se opun religiei ortodoxe;
  -atei de sorginte educational-comunista;
  -inculti in domeniul artei,simbolismului,istoriei,credintei in general;
  -anarhisti ,posedati de spirite malefice sau cu probleme psihice;
   3.Democratia functioneaza cat de cat dar incepe sa nu ne convina.Exemplu
:Legea e lege si ea nu se discuta se aplica!Avem in parlament ceea ce am decis
fiecare dintre noi.Acolo se voteaza legile si -pana una alta suntem obligati sa
le respectam.alt exemplu:pentru a se amenaja spatiul scolarexista un consiliu
de administratie ,un consiliu local  in care ,prin decizia majoritatii se
stabilesc masurile cuvenite,organizatia scolii presupune si colaborarea cu
parintii care au la randul lor organisme democratic alese si au rol de decizie
in acest sens..Inteleg discrimainare pozitiva fata de minoritatile etnice-desi
nu in toata lumea occidentala se aplica,dar nu inteleg sa discriminam
hotararile majoritatii.
  4.Scoala are nevoie de o reforma -inceputa de Marga -dusa pana la capat iar
sindicalismul din noi sa demonstreze ca vrea acest lucru.Profesorii si
invatatorii ar putea fi platiti mult mai bine daca ar corespunde standardelor
actuale ale invatamantului in lume si s-ar bucura de autoritatea profesionala
si morala necesara.Pentru aceasta s-ar cuveni sa se "piptene"de toti
parazitii,inculti,grobieni,aroganti,mitomani lipsiti  aptitudini profesionale
si pedgogice...In plus ,pentru o retributie corespunzatoare ar trebui sa
munceasca mai mult!
  5.Invatamantul in lume este aflat pe alte coordonate iar suprematia o detin
anglo americanii.Fiti siguri ca cele mai bune scoli ale lor sunt sub obladuire
religioasa.Dumnezeu sau Iisus nu lipseste de pe buzele acestora.Si vine un
neica nimeni sa-mi spuna baliverne despre icoane.Rau din lume nu poate exista
fara bine a carui actiune incepe incet,da sigur sa se simta."Raul este
necesar,fara el nu am cunoaste binele"-spun francezii.Investigatii mai atent pe
cei rai ca dupa ce ii veti face sa plezneasca veti descoperi binele!!!
Ovidiu Ionescu