doresc din tot sufletul sa imi alatur si multumirile
mele sincere alaturi de ale dumneavoastra pentru
calificativele deosebite pe care le-am obtinut pentru
faptul ca sint si eu convins ca soarele e doar o
piatra pe cer si nu zeul apolo.

si ca sa nu fie dubii in acest sens .. as vrea sa mai
adaug ca religia indiferent de forma ei este singura
piedica pe care oamenii o au in a fi cu adevarat niste
fiinte ganditoare.

multumesc.

--- motzul27 <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>       Multumesc domnului Ovidiu Ionescu! De ce?
> Simplu, pentru ca,
> asa cum spune dumnealui, am cu siguranta o
> problema...
>
> "2.Toti cei ce inferieaza existenta icoanelor in
> scoli se grupeaza in
> patru categorii:
>
> -categoria celor care se opun religiei ortodoxe;
>
> -atei de sorginte educational-comunista;
>
> -inculti in domeniul
> artei,simbolismului,istoriei,credintei in
> general;
>
> -anarhisti ,posedati de spirite malefice sau cu
> probleme psihice;"...

> [...]

Want to start your own business?
Learn how on Yahoo! Small Business.
http://smallbusiness.yahoo.com/r-index