Domnule Branea,

Geniile nu au fost intelese niciodata intimpul vietii ci doar dupa mult timp.
(ca regula generala)
Si nici atunci de "prostime".

Schimbarile majore de abordare a unor probleme se pot face in doua feluri:
1. Cu acordul si participarea prostimii - vedeti "rivolutia" din '89, si
2. Cu forta, de catre conducatori.

Din pacate nu numai ca ultima varianta a dat macar in epoca moderana
cunoscutele rateuri, dar in mod cu totul "exceptional" nu ne aflam in nici unul
din cazurile enumerate mai sus.

In conditiile in care nici macar "smucitii" altor culte, crestine sau nu, NU au
protestat, ba dimpotriva au decalarat ca NU au nimic impotriva prezentei
icoanelor in clase,
eu va propun ca initiatorii acestei "miscari" sa isi orienteze eforturile catre
un referendum national. :)
Daca au cohones !
In functie de rezultatele referndumului sa fie sau nu condamnati pt. atentat la
fiinta nationala.

Profit de ocazie si declar catre toata natiunea eu_list ca "eliminarea
icoanelor" din scoli nu este decat o diversiune menita sa ne abata atentia de
la problemele reale ale Romaniei.
Si in special ca: peste 50 de ani "unii" o sa se sustina ca "rivolutia" din
'89 a fost instrumentata de "uniti" si este urmarea Blajului.

  From: Lucian Branea
  Dupa cum vedeti, scenariul initiatorilor e foarte simplu: nu doar petentii
initiali, ci si membrii CNCD insisi trebuie dati pe mina 'organelor' - dar si
pe miinile opiniei publice. In aceste conditii, nu e de mirare ca acest demers
este girat si de academicieni...

Raspunde prin e-mail lui