In 2000 s-a facut o analiza de HR in companiile producatoare de tigari .. cele
3 .. PM. BAT si JTI pt a se vedea de unde provin cei din esalonul 1 si 2 de
management ... si concluzia a fost stupefianta. in primul esalon doar 1 din 20
era bucurestean si in 2 doar 1 din 30 de angajati.
  provincialii .. dominau la toate capitolele si in toate directiile.
  nu e cazul unei dezbateri pe baza de personaje si personalitati sau/si valori
proeminente ale poporului roman ...
  capitala este si trebuie sa ramana un amalgam compus din cei care vad in
bucuresti insula oportunitatii in tara tuturor posibilitatilor.
  Nu am inventat noi macaroana si nici miscarea circulara a rotii de la moara
... canta Sinatra piesa aia New York New York ... If I can make it there .. I
can make it anywere.
  haradau a facut o remarca sa zicem ciudata, dar nu una exagerata, pentru ca
in final e normal sa consideri un oras de 2 milioane de suflete ca fiind plin
de neseriosi si ... tot ce mai zicea el acolo .. in comparatie cu un targ de
nici 300 de mii de oameni.

  asa ca inflamarea asta pe tema .. declaratia lui hardau .. este cel putin
nepotrivita.

ARIN <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
            In Iasi am niste prieteni buni, care lucreaza serios (unii din ei
chiar pe lista); tot din Iasi este Dl. Baghiu, care a trimis mesajul ala mai
vechi pe care l-a scapat din greseala pe lista moderatorul; tot in Iasi am avut
de-a face cu o persoana care aproape ca a reusit sa faca varza un proiect cu
finantare buna si care putea sa mearga perfect.. Tot din Iasi este cumnatul
unui bun prieten (colistean, de altfel) care traieste pe sipnarea lui pentru ca
ii e lene sa lucreze...

  In Cluj am niste prieteni la fel de buni (dar pe care ii vad mai des decat pe
cei din Iasi), o "relatie contractuala" (cu o firma care mi-a facut o treaba
EXCELENTA); tot in Cluj a fost Funar primar ani intregi, tot in Cluj s-a
dezvoltat Caritas cel mai bine (ca la Brasov nu-i mersese), tot in Cluj, in
gara, NU poti sa lasi un bagaj de mana ca n-ai unde! daca vrei sa vizitezi
orasul pana la trenul ce pleaca peste 6 ore, tre' sa cari ditamai geanta de
voiaj cu tine!

  CE va face sa-i dati dreptate lui Haradau?

  In Bucuresti am o "relatie contractuala" BUNA cu o firma (care imi face ceva
asa cum doresc eu), am prieteni inteligenti si care isi vad de treaba, unii din
ei sunt niste persoane EXCEPTIONALE (iar prietenii mei din Iasi si Cluj pot
confirma asta). Tot in Bucuresti gasesti oameni care fac mizerie pe strada
samd... Dar si-a PUS cineva intrebarea CATI din "nesimtitii" din Bucuresti sunt
veniti acolo din Iasi, Cluj samd.?
  ???

  Afirmatiile astea mi se par PROFUND discriminatoare! Si jignitoare!
  Nu cred ca bucurestenii "per ansamblu" le merita! ar fi frumos ca aceia care
le-au facut pe lista sa-si prezinte scuzele!

  Iar ministrul (al EDUCATIEI, nu altceva!) ar face bine sa-si prezinte demisia
- dar ca dovada de cata lipsa de "bun-simt" este SI in provincie, pun pariu ca
NU o va face!!!

  De data asta nu pot sa nu-i dau dreptate D-lui Bouleanu!

  Codruta

    From: Virgil Leitoiu

      culmea .. si de aici din iasi se vede la fel ca si de la cluj ... de ce
oare?

  va simtiti ofensat domnule bouleanu? de ce?

  domnul ministru are dreptate.

Vasile Bouleanu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
        Va imaginati un astfel de comentariu din partea unui Secretar de Stat
USA sau al unui ministru din una din tarile UE ?

  Oriunde in urma unui astfel de comentariu ministrul ar fi in situatia sasi
dea demisia (!)

  Vasile Bouleanu   .

    H&#259;rd&#259;u: Bucure&#351;tenii sunt mincino&#351;i &#351;i
nesim&#355;i&#355;i
de Eugen CHELEMEN

"Cel mai mult m&#259; enerveaz&#259; la Bucure&#351;ti minciuna &#351;i
neseriozitatea. Aici, oricine î&#355;i arunc&#259; în fa&#355;&#259; tot felul
de mizerii. Sunt ni&#351;te nesim&#355;i&#355;i", a declarat ministrul Mihail
H&#259;rd&#259;u, la sfâr&#351;itul s&#259;pt&#259;mânii trecute, pentru o
public a&#355;ie care apare la Cluj-Napoca.

http://www.adevarul online.ro/ 2006-11-27/ Actualitate/ hardau-bucureste
nii-sunt- mincinosi- si-nesimtiti_ 208135.html

Ministrul educa&#355;iei crede c&#259; în Bucure&#351;ti "nu te po&#355;i baza
pe nimic", motiv pentru care capitala României ar trebui mutat&#259; "pe
terenul dintre Codlea  &#351;i Râ&#351;nov, unde acum se cultiv&#259; cartofi.
Acolo am putea începe s&#259; construim de la fa&#355;a p&#259;mântului, de la
firul ierbii, o altfel de capital&#259;, s&#259; cultiv&#259;m alt&#259;
politic&#259;, alt&#259; administra&#355;ie, mai s&#259;n&#259;toas&#259;. Pe
p&#259;mânt ardelenesc am cultiva ceva mai curat". &#351;i pre&#351;edintele PD
a vorbit despre capitale, recunoscând c&#259; sforile în politica
româneasc&#259; se trag din Ardeal. "Transilvania este &#351;i va r&#259;mâne
capitala politicii române&#351;ti, indiferent de locul unde se afl&#259;
capitala administrativ&#259; a &#355;&#259;rii. Dup&#259; modelul german, e
posibil ca unele institu&#355;ii ale statului s&#259;-&#351;i aib&#259; sediul
în alte ora&#351;e decât în capitala administrativ&#259; a
 &#355;&#259;rii", a spus Boc.

  http://www.adevarul online.ro/ 2006-11-27/ Actualitate/ hardau-bucureste
nii-sunt- mincinosi- si-nesimtiti_ 208135.html

  Access over 1 million songs - Yahoo! Music Unlimited.

Cheap Talk? Check out Yahoo! Messenger's low PC-to-Phone call rates.

Raspunde prin e-mail lui