  From: Andreea Marc
  To: romania_eu_list@yahoogroups.com
  Sent: Sunday, December 03, 2006 11:16 PM
  Subject: Re: [romania_eu_list] Retragerea simbolurilor religioase din scolile
publice - Scrisoare deschisa catre MEC

  Domnule Dicu-Sava,

  Nu am contestat calitatea nimanui si, mai mult decat atat, am folosit un ton
politicos si mi-am exprimat din prima respectul. De asemeni, nu consider
absolut deloc ca la aceste discutii trebuie sa participe doar persoane cu
studii religioase sau filosofice. Suntem toti oameni si avem dreptul sa ne
exprimam opiniile si dorintele. Sau veti purta o discutie doar daca va voi
prezenta cateva lucrari scrise de mine pe teme religioase sau filosofice? Ca
reprezentant al societatii civile, nu imi exprim doar o parere personala, dar
apar totodata si interesele minoritatilor. Si, da, imi mentin cuvintele
adresate mai sus dlui Gane.

  Cu stima,
  Andreea Marc