Spuneti-mi domnule, Letoiu, dumneavoastra, in calitate
de parinte, ce fel de profesori ati vrea sa aiba
copilul dvs: de tip "cool" sau "acel cadru didactic
mediocru care nu mai stie la ce lectie a ramas si pune
note dupa cum bate vantul".

Si ce propuneti: ca acei profesori care sunt mai
destupati la minte sa renunte la a-si transpune in
practica ideile novatoare si sa accepte in continuare
mediocritatea?
Eu lucrez in invatamant de 20 de ani ( Ce mult suna!),
dar cand am hotarat acest lucru am hotarat si faptul
ca trebuie sa fac in asa fel incat sa nu ma
plictiseasca aceasta meserie. Si asta pentru ca am
avut parte si de profesori extraordinari in scoala,
care m-au invatat sa gandesc, dar si de profesori
plictisitori si submediocri.. Si convingerea mea este
ca cel mai usor se invata atunci cand faci ce-ti
place, iar in meserie, daca iti place ceea ce faci, nu
ti se pare asa de greu.
Si am si satisfactia ca am reusit sa scot din
mediocritate multi dascali care au avut ocazia sa
lucreze impreuna cu mine, si am invatat multe lucruri
impreuna. Si cea mai importanta lectie consider ca a
fost si este aceea de a lucra in echipa.
Bineinteles ca "nu exista padure fara uscaturi", dar
nu avem dreptul sa lasam "uscaturile" sa ne inglodeze
si sa ne opreasca.
Intr-adevar, iti trebuie multa rabdare si perseverenta
sa realizezi o echipa care sa lucreze bine, dar cand
reusesti ai mari satisfactii.

Si asta spre binele elevilor, copiii nostri cei de
toate zilele.
Daniela