=)) .. ce mai poti sa zici .. aaa .. o poveste mica mica .. acum vreo 13 - 14
ani cand lucram in mass-media, am primit un telefon la redactie, care ulterior
l-am lasat si in direct, la telefon era o doamna care pe un ton extrem de
ridicat si cu un limbaj foarte dur la adresa noastra dar si a autoritatilor
locale ne cerea sa interzicem cu desavarsire prezenta casetelor cu reclame pe
taxiuri. in acea vreme erau vreo 3 - 4 modele de casete functie de firma si
reclama, cel mai interesant a fost insa motivul ... in viziunea acelei doamne
acele casete aratau ca niste sicrie de copii mici si deci erau macabre.
recunosc si acum asa cum am recunoscut si atunci ca nu am reusit sa vad
respectiva asemanare.
  bine ca in botosani taxiurile nu poarta casete luminoase ..
  nici macar nu vreau draga domnule cajvaneanu sa pricepi mesajul ascuns din
acest email .. are cine sa faca asta.

Cajvaneanu Radu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

    Pentru vajnicii aparatori ai drepturilor copiilor cateva subiecte de studiu
in lumina noilor principii atat de ferm sustinute pe forum.
   Decolteul impozabil
   Papu«ßica politic«¥
   Feti«áa - rating
   Copiii detergen«ái (II)
   Copilasii - detergen«ái
   Copii in "crescatoria" TVR

    Viceprsedinte APC Botosani,
  Radu Cajvaneanu
  Jurnalist

  Web:
http://paginata.dsclex.ro/apcbotosani/
  Blog:
  http://opiniaconsumatorilor.blogspot.com/
  Mobil:
072 7710703

  D«±couvrez une nouvelle fa«®on d'obtenir des r«±ponses «¢ toutes vos
questions ! Profitez des connaissances, des opinions et des exp«±riences des
internautes sur Yahoo! Questions/R«±ponses.

Cheap Talk? Check out Yahoo! Messenger's low PC-to-Phone call rates.

Raspunde prin e-mail lui