Re: pentru Codruta si divagatiile/interpretarile absurde de la mesajul meu

  Cat de usor se rastalmaceste un mesaj si pentru un cuvant se sare ca ars...

  Cine a spus ca cei din Teleorman nu ar fi patrioti ? Sau din alte judete ?

  Am afirmat doar ca Videanu a venit in fruntea primariei din Bucuresti, nu
stie istoria orasului, nu-l pretuieste, nu are cultura si intelegerea necesara.
  Am afirmat doar ca Videanu a venit din Teleorman. Atat. Nu inseamna ca numai
cineva care a trait toata viata in Bucuresti poate fi primar... nu... dar sa ne
uitam la istoricul lui Videanu... cum a ajuns el in politica... si ce mizerii a
facut cu firmele sale... sa ne uitam asadar la tot, nu doar de unde provine...

  Videanu s-a nascut in Teleorman in satul Clevenicu... Pana aici nimic
deosebit...

  Videanu, mare activist de Partid Comunist,
  a revenit dupa facultate in Videle, unde familia lui nomenclaturista - varul
lui a fost doua mandate Primar Comunist de Videle,
  asadar a revenit in Videle unde desi era inginer stagiar, la mai putin de 2
ani de la terminarea facultatii, Videanu ajungea MARE SEF de Sectie...

  La recomandarea familiei nomenclaturiste, Videanu este propus in fruntea FSN
de Teleorman si ajunge DEPUTAT de Teleorman in 1990... si rezista pe pozitie
pana in 2002 cand deja avea in buzunar... Marmura din diferite regiuni ale
tarii

  Scandaluri in presa ca Videanu nu a preluat legal anumite cariere de
marmura...
  Scandaluri in presa ca Videanu nu a platit nici macar impozitele si taxele de
export pentru marmura extrasa din subsolul Romaniei...
  Scandaluri in presa ca Videanu, a carui firma extrage si granit, a inceput in
Bucuresti "ROCADA Bordurilor"
  Scandalul in presa ca patronul BogArt constructorul de la blocul ce acopera
Catedrala si este ilegal este de fapt asociatul si prietenul lui Videanu cu
care chiar anul acesta a petrecut Pastele in Teneriffe.
  Scandalul in presa ca Videanu prin firma de consultanta a fratelui sau toaca
banii uniunii europene si pe cei ai bugetului primariei...

  ------
  Codruta Nedelcu a scris:

  > D-le Savu, nu e prima data cand faceti acest lucru si nici prima data cand
va atrag atentia: CE relevanta are faptul ca Videanu e din Teleorman?
  Sunt teleormanenii diferiti deceilalti din restul tarii?

CS: Codruta, te rog nu divaga, nimeni nu a scris asemenea chestii sau ar fi
implicat ceva de acest gen...

  > Era altceva daca Videanu ar fi fost din Botosani sau Salaj?
  Or fi teleormanenii ciumati? or WHAT???

  CS: CODRUTA, astea sunt DIVAGATII / ABERATII, interpretari rautacioase ale
tale ! Unde s-ar fi scris de cineva asemenea aberatii ???

Inteleg ca "grupul are nevoie de orice patriot"
   - poate cei din Teleorman
nu-s patrioti? Poate nu-si iubesc tara? sau CE vreti sa dati de inteles?

  CS: CODRUTA, unde a scris cineva asemenea aberatii ???

CEL putin pe una din liste stiu SIGUR ca sunt persoane din Teleorman! Vreti,
va rog frumos, sa le explicati ce ati vrut sa comunicati cand ati specificat
ca Videanu e "venit din Teleorman"? Asta ca sa stie si acele persoane ce
semnificatie are, in contextul "patriotismului si iubirii de cultura" faptul
ca locuiesc in acel judet!

Foaaaaarte interesata de raspunsul Dvs.,
Codruta

  CS: CODRUTA, nu stiu daca dupa ce citesc aceste chestii RIDICOLE scornite de
tine, nu erau nicaieri in NICI un mesaj de-al meu ... daca se mai poate dialoga
in vreun fel... vorbesc foarte serios...

Romania News <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
    se va inchide grupul Bucuresti ?! citeste mai jos...

  e nevoie de orice iubitor de Romania ...

  Bucurestiul are nevoie in aceste momente de orice iubitor de tara, de
istorie, de cultura, de orice patriot

  Agresiunea asupra Bucurestiului nu se opreste !!!

  Este nevoie de tine - de tine, cititorul acestui mesaj...

  2 blocuri nedorite de nimeni sunt dorite de primarul Videanu venit din
Teleorman... primar care sustine ca Piata Revolutiei a fost realizata si prin
interventii ale lui Ceausescu pe langa interventiile ante-belice. .. prin
interventii in timpul comunismului. ..
  Habar nu are Videanu ca aceasta piata dateaza de pe vremea regelui Carol I si
a fost extinsa de regele Carol II. Singura interventie a fost largirea pietei
si a fost facuta in anii '30 de Carol II, atunci cand si Palatul Regal a fost
marit.
  Nu a fost nici o interventie pe vremea comunistilor in Piata ... au avut si
ei macar un pic de respect pentru cultura, pentru identitatea nationala...

  Videanu nu stie multe despre Bucuresti... de fapt nu stie mai nimic...

  Problema este ca NU EXISTA un grup, o forta reala care sa se opuna planului
de mutilare a lui Videanu.

  Sa nu credeti ca NOI (fara sprijinul tau, al tau cititorul acestui mesaj) vom
putea tine piept cu URAGANUL de Videanu...

  Nu puneti baza doar pe Grupul Civic....  va rugam sa ajutati identitatea
nationala, cultura, istoria, monumnetele de arhitectura ... ajutati Ateneul,
simbolurile noastre de prima marime din Bucuresti fiecare cum puteti... Grupul
Civic Bucuresti nu este inregistrat, si este format din doua persoane care l-au
initiat si anume eu, Cristian Savu (si care ma aflu in Canada) si Mariana
Duma... si in grup mai sunt cativa voluntari care insa nu pot ajuta prea mult...

  Nu suntem ziaristi. Nu suntem oameni cu relatii. Nu suntem decat simpli
cetateni, fara putere. Cetatenii isi pot hotari singuri soarta - daca participa
cumva, insa daca stau linistiti in fotoliile lor in spatele monitorului oare
pot face vreo schimbare ?...

  Bucurestiul are in acest moment nevoie de ajutorul ziaristilor, al oricaror
persoane care cred ca pot face o mica diferenta.
  Al oricarui iubitor de Bucuresti

  Va rog sa considerati acest mesaj.

  Daca exista putin respect din partea dumneavoastra pentru incercarile noastre
de a salva Bucurestiul, astept cel putin 100 de raspunsuri de sustinere la
acest email. Daca iubiti cultura, istoria, arhitectura traditionala, monumetele
care dau identitatea acestui neam (Ateneul, Palatul Regal, Catedrala, etc) daca
sunteti patrioti raspundeti.. .

  Daca nu raspundeti la acest mesaj, cel putin 100 de persoane din cele de pe
acest grup yahoo Bucuresti sau dintre oricine este in Bucuresti, consider ca
acest grup Bucuresti nu are rost si ca atare VA FI INCHIS ! Si puteti atunci
urmari alte canale - noi nu suntem canal de stiri sau de chit-chat ci am fi
vrut sa facem ceva ... Sa facem - adica sa facem cu totii, nu trebuie ca eu din
Canada sa imping pe nimeni de la spate, ca nu este doar Ateneul meu, doar
Romania mea... oamenii isi merita soarta - ei sunt singurii in masura sa isi
schimbe soarta ... numai cu vointa ... poate ca soarta asta si-o merita
Bucurestenii. .. poate ca asta merita Romanii... Ateneul Roman dupa 2
blocuri... si Palatul Regal la fel... si totul sa fie numai interese de grup,
de rechini imobiliari din politica si spagi si mutilare...

  Te rog dovedeste si tu ca iti pasa, dovedeste si tu ca lupti ca si mine
pentru aceeasi cauza...

  Din acest moment cronometrul a inceput sa decurga in defavoarea Bucurestiului
dupa ce VIDEANU a spus ca va incepe in ianuarie sa duca la implinire proiectul
aberant, abuziv si anti-romanesc, proiectul Hurduc cu cele doua blocuri de 30
de metri din Piata Revolutiei.. .

  Este nevoie sa vedem cine este intr-adevar pentru salvarea Bucurestiului
dintre noi cei de aici de pe lista.

  Inca odata: astept concret raspunsuri, cel putin 100 in urmatoarele doua zile.

  Macar un rand: "sustin apararea Ateneului, sustin salvarea Pietei Revoluitiei
si/sau a Catedralei"
  sau daca aveti o idee, ce putem face, sunteti ziarist, daca puteti face ceva
anume in aceasta cauza sau cunoasteti pe cineva care poate sa faca ceva, ACUM
este momentul sa raspundeti.

  Astept asadar raspunsuri din partea celor de pe acest Grup Bucuresti.. .
timpul este limitat - daca in doua zile nu primim 100 de raspunsuri atunci vom
inchide acest grup... imi pare rau dar dar trebuie ca sa facem ceva util aici
si nu numai chit-chat si sa citim stiri sau pareri...

  Tu esti in masura acum sa ajuti la salvarea Bucurestiului - te rog raspunde
la acest email.

  Multumesc,
  Cristian Savu
  moderator grup Bucuresti

  Share your photos with the people who matter at Yahoo! Canada Photos

 All new Yahoo! Mail -
Get a sneak peak at messages with a handy reading pane.

Raspunde prin e-mail lui