Comdamnarea comunismului?
 Vad ca toata lumea  este de acord pe aici dar oare
comunismul a ajuns acolo unde a ajuns asa ca a vrut el
sau am uitat de Ialta?
Am uitat oare ca dupa cel de al doilea razboi mondial
in Romania au fost oameni care au luat drumul
muntiilor si au luptat impotriva comunismului cu arma
in mina si care au avut speranta hranita de posturile
occidentale care le spuneau " luptati va vor veni
americani" desi stiau cu buna stiinta ca  nu vor
intreveni niciodata in ograda lui Stalin. Si atunci ce
condamnam? Pe cine? Eu zic sa condamnam pe toti cei
care hotarasc peste capul oamenilor, peste capul
popoarelor si isi impart sferele de influneta iar noi
cei de jos ca simpli cetateni suntem doar niste cifre
in logica lor.Cine e mai vinovat? Cel care trage cu
arma sau cel care pune arma in mina criminalului? Oare
nu e dureros ca peste ani vom descoperi ca nu a fost o
revolutie in decembrie 1989 ci o mare manevra a
servicilor secrete rusesti impreuna cu cele americane?
iar tineri care au murit au murit ca sa justifice ca a
fost o miscare  a poporului roman? De ce raportul nu a
inceput cu "discutiile de la Ialta  unde rusi si
occidentali au impartit Europa. De acolo incepe
durerosul drum al poporului roman in tunelul numit
comunism. Atunci popoarele europei au fost tratate ca
vitele la obor. Nu vi se pare perversa atitudinea unui
conducator englez care dupa ce s-a terminat cel de al
doilea razboi mondial a mers in America si a tinut
conferinte si a spus ca Stalin a lasat o cortina de
fier asupra europei desi stia bine ce a impartit cu
Stalin la Ialta.
Oare americanii nu stiau de lagarele din siberia unde
erau deportati toti cei care luptau impotriva lui
Stalin? Ei stiau sigur ce regim inseamna regimul lui
Stalin si ce au facut? Nimic. Au  lasat pe Stalin sa
ocupe jumatate din Europa. De unde stiau americani?
Multe din ajutoarele pe care le primeau rusi erau
aduse pe calea aerului din alaska in rusia urmand
traseul transiberianuluiiar pe aeroporturile unde
aterizau americani au vazut pe cei care lucrau acolo ,
acestia fiind deportati in siberia de Stalin. Asa ca
americani au stiut ce inseamna reginul lui
Stalin.Comunismul a venit la noi pe tancurile rusesti
cu aprobarea occidentalilor. Acum acest raport nu duce
la recunoasterea dureroasa a trecutului acestei tari
pe care poporul roman trebuie sa si il asume ci va
introduce dezbinare in sanul societati romanesti.