Dragi colisteni,

In fatza perspectivei de a alege intre Revelionul Marean vs. Revelionul
Adriean...
Si in fatza perspectivei de a vedea / auzi pe toate posturile niste
superprograme superplictisitoare pline de "limbaj de lemn european"...
Si de a-i vedea intrecandu-se in "bai de multime" si "intamplari spontane"
*discutate de acum 10 zile cu "consilierii de imagine") pe Base si
Tariceanu...
Confruntata cu preturile mitocanesti de la "organizatorii de petreceri de
Revelion" din Romania (la calitate de multe ori tot mitocaneasca)...

Si mai ales confruntata cu sinistra perspectiva de a auzi peste tot Maneaua
Europeana (adica oribila varianta romaneasca a frumoasei Ode a Bucuriei)...

... ce sa fac?

Mi-am luat inima-n dinti, mi-am facut bocceluta si am plecat spre zari mai
"naturale" :-pp

Dragii mei, tin sa va anunt ca azi-noapte am iesit din Romania, intrand in
UE cu 24 ore inaintea acesteia :))

Am decis sa fac un minunat Revelion pe vreuna din strazile vreunuia din
frumoasele orase europene care isi respecta traditiile :)
Am sampania deja cu mine si am o singura problema: daca sa desfac sticla
"impreuna cu voi" (adica cu o ora mai devreme decat va veni Noul An in locul
in care voi fi) sau sa o desfac la miezul noptii cf. "orei locale" :))
Dar poate ma gandesc bine si desfac doua sticle, la interval de o ora ;)

Va urez cu aceasta okazie, tuturor colegilor de liste, tuturor acelora care
ati fost "alaturi de mine" de-a lungul timpului ba chiar si tuturor acelora
cu care am "combatut" (la modul elegant) sa inceapa frumos Noul An si in
anul acre vine sa li se implineasca toate dorintele bune :)

Ma voi gandi cu drag la voi si, la ambele "miezuri ale noptii" am sa va
trimit un gand cald :)

Cu drag,

Codruta

-----
"Let me at least to know that she'll try
And she'll be a true love of mine" ;)