COMUNICAT DE PRESA

Multumim pentru cei 24 889, 76 RON stransi din campania 2% in 2006

Multumim celor care au ales Fundatia "Pentru Voi" pentru a directiona 2% din
impozitul pe venit! Prin aceasta campanie am strans suma de 24 889, 76 RON.
Prin directionarea a 2% din impozitul pe venit catre Fundatia Pentru Voi s-a
oferit o sansa pentru 40 de tineri cu dizabilitati intelectuale severe care
vor beneficia de ingrijire si terapii specializate in cadrul celui mai
modern Centru de zi pentru adulti cu dizabilitati intelectuale din Romania.
Acesta va fi finalizat si datorita ajutorului vostru!

"Spre deosebire de stat, noi va spunem ce se intampla cu impozitele voastre:
Banii adunati vor fi folositi pentru dotarea noului centru pentru adulti cu
dizabilitati intelectuale severe si comportament provocator situat pe strada
Bacalbasa. Am fi onorati daca ne-ati fi alaturi la inaugurarea lui, care va
avea loc in luna martie a acestui an." a declarat Laila Onu, director
executiv.

Prin serviciile dezvoltate de 10 ani am dovedit seriozitate si
profesionalism in tot ceea ce facem, reusind sa introducem  in premiera
pentru Romania mai multe tipuri de servicii comunitare: angajarea in munca
sprijinita, locuintele protejate, centrul de zi pentru persoane cu
dizabilitati severe, centru de criza. Modelele inaugurate de noi la
Timisoara au fost preluate de alte organizatii din tara si din Europa de
Est, fiind recunoscuti ca model de excelenta in domeniul dizabilitatii
intelectuale.

Va asteptam si anul acesta sa ne fiti alaturi in noua campanie 2% pentru
dezvoltarea de servicii pentru adultii cu dizabilitati intelectuale din
Timisoara.

Raspunsul vostru pozitiv la apelul nostru de a fi alaturi de cei mai putin
norocosi, ne-a impresionat si speram ca ne veti sustine si in continuare.

Multumim pentru ca va pasa si contam pe sprijinul vostru si in 2007!

La Multi ani si va dorim un An Nou imbelsugat, cu sanatate si impliniri!

Laila Onu,

Director executiv

Fundatia "Pentru Voi"

Raspunde prin e-mail lui