Buna ziua si la Multi Ani tuturor colistasilor.

Intors din binemeritata vacanta de Craciun, petrecuta asa cum se cuvine
impreuna cu familia, am frunzarit posturile aparute intre timp pe lista.

O sa incep cu una din ultimile opinii.

"APOI sa-i lasam sa aleaga NU sa le impunem nimic..."
Un cadru didactic care foloseste in acest mod limba romana, face bine ca se
abtine sa posteze.
In special pentru ca sublinierile (caps) ii apartin. :)

Din pacate inca nu ati realizat doamna draga, ca a alege este doar in mod fals
sinonim cu a implini.
"Corifeii" societatii actuale incearca sa inlocuiasca bunul simt cu false
adevaruri, precum aceasta mult trambitata "libertate de a alege".
Domnia voastra ati ales sa va nasteti ?
A avut cineva libertatea de a refuza sa se nasca ?
Copiilor domniei voastre le-ati acordat libertatea de a alege sa devina hoti,
excroci, criminali ?
Sau le-ati "spalat" 20 de ani creierul ca sa devina "oameni" asa cum intelegeti
dumneavoastra acest cuvant (OM) ?

In privinta domnului Bouleanu, recunosc ca ii admir perseverenta in a nu
intelege inevitabilul.
Pe de alta parte este ciudat ca un credicios precum domnia sa nu intelege
lucrarea Domnului.
(si in oarecare parte a Vaticanului)  :)
Asemanarea UE cu fostul imperiu roman este fortata si doar partial adevarata.
Doar dupa aderarea Turciei, crestinismul o sa recupereze o parte a
"bizantului", iar lucrarea se va implini dupa ce Libanul si Israelul vor adera
si ele.
In ciuda sperantelor "internationalistilor", caracterul national si religios al
popoarelor nu numai ca nu o sa dispara ci din contra, o sa se intareasca.
Nu stiu daca EU este un "rau", dar este cu certitudine, in acest moment, un
"rau necesar" !

Am mai vazut oarece bateri barbatesti pe umeri si felicitari, aplauze
prelungite, pentru rezultatele campaniei de mare succes Moise-Cernea.
Avand in vedere rezultatele ... ii felicit si eu.
Baieti continuati tot asa !

Domnul Alin ne-a atras atentia asupra faptului ca este cazul "sa avem si noi
falitii nostrii", in conditiile in care la Vatican se sanctifica pe banda
rulanta.
Este cazul ca BOR sa ia masuri urgente. Macar toti cei morti in lupta impotriva
plagii comuniste ar trebui santificati.
De tot farmecul este insa pozitia APADOR-CH care "infiereaza actul NORMATIVE"
si se decalra impotriva autocenzurii.
Apoi stimati domni de la APADOR-CH, ce pozitie aveti domniile vostre despre
faptul ca macar majoritatea membrilor eu_list practica autocenzura iar atunci
cand nu reusesc ii cenzureaza dl. Branea ?

In rest mimic nou sub soare:
Domnisoara Nedelcu si-a varsat iar fierea pe Romania, anuntandu-ne ca si-a
parasit mama de sarbatori, ca sa petreaca pe meleaguri straine, dl. Valinas
continua seria posturilor "Mizeria din Romania", iar dl Branea, gazda noastra,
a scapat iar "din greseala" un post abominabil ce nu se incadreaza in nici un
fel in idealurile europeene de tipul "intr-un glas si o simtire", de la Bruxell
in ..... unire ..... :)

Felicitari celor care au indraznit sa posteze cateva lucruri interesante despre
ce si cum in "gasca" in care tocmai am intrat.
Nu uitati ca in orice comunitate exista si dulai si catei.