Da.  Si?  Ce relevanta are acest Human Development Index pentru elementul la
care ma refeream eu -- industrial base?

Toate bune si dvs.

On 1/8/07, Tudor Georgescu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

  > As cita doar o propozitie, ca se poarta citarile trunchiate,
> asociind-o cu invitatia de a da si unui ignorant ca mine cateva exemple:
> "Bulgaria has a stronger industrial base." Nu cunosc prea bine Bulgaria
-
> - indraznesc insa sa cred ca autorul din The Economist n-o cunoaste
deloc,
> poate cel mult din lecturi superficiale.

Dupa statisticile Programului de Dezvoltare al Organizatiei Natiunilor
Unite, Bulgaria are o dezvoltare social-economica superioara Romaniei.
Ambele tari fac parte din lumea intai, in Raportul de Dezvoltare Umana
2006.

Bulgaria este pe locul 54, iar Romania este pe locul 60. Vezi
http://hdr.undp.org/hdr2006/pdfs/report/HDR06-complete.pdf , p. 284.

(fisier de 7.88 MB, pentru internet lent, vezi fisierul de 1.19 MB:

http://hdr.undp.org/hdr2006/pdfs/report/HDR_2006_Tables.pdf , p. 284)

Salutari,

Tudor Georgescu

Raspunde prin e-mail lui