Nu stiu pe ce post dar am auzit-o si eu pe asta cu Groenlanda care a
iesit din UE.

--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, integrare valcea
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Domnule Alin Cristea, ati pus intr-adevar o intrebare foarte
buna... din pacate raspunsul e din categoria "de ce alde Nastase
continua sa-si bata joc de noi cu matusile lui Tamare" sau "de ce
primarul de la Ramnicu Valcea isi vede in continuare de shpagi"
sau "de ce se fura ca-n codru in Romania" sau etc. Pentru ca se
poate. Pentru ca nimeni nu sanctioneaza ziaristii care dau
informatii eronate. E usor paradoxal (bine... stiu ca "paradoxal" nu
prea suporta grade de comparatie... da' imi incerc si eu norocul) ca
unii ziaristi sunt pusi sa plateasca bani grei, sau chiar sunt
bagati in inchisoare, pentru asa-zise "calomnii" referitoare la
diferitele afaceri ale unor politicieni sau sustinuti politic... dar
nimeni nu este sanctionat macar de catre seful lui macar cu un 5%
din salariu pentru ca da informatii a caror falsitate se poate
verifica, asa cum spuneti, cu un simplu "click" pe un oarecare www...
>   Un caz mai grav (primul care-mi vine acuma in minte... ca sunt
multe) si care afecteaza mai mult decat "aproape 129.937" persoane
este, daca va mai amintiti, articolul aparut prin septembrie
in "Adevarul" conform caruia Jonathan Scheele ar fi avut oarece
amestec (si profit, evident) in niste cheltuieli...
necorespunzatoare de fonduri europene. Ceea ce mi s-a parut foarte
suparator la acel articol nu e ca fostul ambasador aparea ca un
bisnitar de rand (oricum convingerea mea e ca domnii Jonathan
Scheele si Michael Guest au facut mai mult pentru Romania decat 3000
de politicieni romani care-si plimba fundurile de peste 17 ani pe
diverse scaune) ci ca oamenii care citeau cu mai mare atentie
articolul ar fi putut ramane cu impresia ca: 1. Curtea Europeana de
Conturi CONTROLEAZA ACTIVITATEA Comisiei Europene (nu doar, asa cum
ii zice si numele, conturile si executia bugetara ale UE), 2. Curtea
Europeana de Conturi are sediul la Bruxelles (nu la Luxemburg), 3.
Delegatia
>  Comisiei Europene la Bucuresti risca restructurari masive... cand
de fapt (ceea ce acum stie toata lumea dar in septembrie nu era
foarte clar) Delegatia nici nu mai exista de la 1 ianuarie incoace.
Sigur, daca citesti cu atentie articolul ala de 30 de randuri mai
gasesti 40 de informatii false... dar nu va mai risipesc timpul cu
asta... ca sper ca mi-am facut inteles mesajul.
>   Si tot apropo de ziaristi care nu consulta sursele oficiale de
informatii... o buna prietena de-a mea mi-a zis chiar azi ca a auzit
la televizor (dar nu-si amintea exact cand si pe ce post) cum ca la
un moment dat Groenlanda ar fi iesit din UE! Inainte de a ma enerva
rau de tot pe chestia asta (intr-adevar mult mai grava ca tot ce-am
zis mai devreme, cam la fel de grav ca aprobarea aderarii Romaniei
la UE de catre presedintele Norvegiei...) va rog pe dumneavoastra,
cei care ati avut rabdarea sa-mi cititi mesajul pana la final, sa-mi
spuneti daca ati auzit aceasta pseudostire pe vreun post romanesc de
televiziune si daca da, pe care anume.
>   In rest... LA MULTI ANI!
>
> Alin Cristea <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>             Romania Libera, 5 ianuarie 2006:
>
>   In Olanda, partidul Uniunea Crestina s-a aratat ingrijorat ca
unele grupari religioase, printre care si Uniunea Baptista din
Romania , ar putea fi curand interzise. "Uniunea Baptista din
Romania are cu putin sub 20 de mii de membri", a afirmat Uniunea
Crestina olandeza, pornind de la prevederea noii legi potrivit
careia cultele noi nu se pot inregistra oficial decat daca numarul
membrilor depaseste 0,1% din populatia (de 23 de milioane) tarii.

> Gardianul, 5 ianuarie 2006:
>
>   Potrivit site-ul BosNewsLife.com, în Olanda partidul Uniunea
Crestina si-a exprimat îngrijorarea ca grupurile religioase,
inclusiv Uniunea Baptista din România, vor fi în curând interzise,
pentru ca nu ating pragul necesar de membri.

>   BosNewsLife.com:
>
>   Under the new legislation religious denominations can only
receive official registration if they have at least 20,000 members,
about 0.1 percent of Romania's total population.

>   The news came shortly after Romania joined the European Union,
along with Bulgaria, on January 1. In EU-member state the
Netherlands, the ChristianUnion party expressed concerns that church
groups and alliances, including the Baptist Union of Romania, will
soon be banned. "The Baptist Union of Romania has slightly less than
20,000 members," the ChristianUnion said.

>   http://www.bosnewslife.com/europe/romania/2674-romania-president-
approves-europes-worst

>   Preluarea acestor date eronate ar fi fost evitata prin simpla
consultare a datelor oficiale de pe site-ul Secretariatului Cultelor:

>   In prezent, in Romania cei aproape 129.937 credinciosi baptisti
dispun de 1.523 biserici, slujite de 373 pastori.