  From: Amana Ferro
  To: romania_eu_list@yahoogroups.com
  Sent: Monday, January 15, 2007 11:21 AM
  Subject: [romania_eu_list] Re: ISAILA: Iarta-ma, Beatrice! - dlui Dicu-Sava

  Nu am declarat niciodata ca nu apartin poporului roman. De unde ati scos asa
ceva?

  Iar faptul ca nu apartin vreunei religii anume nu inseamna ca nu am loc la
masa tratativelor - libertatea de constiinta, de care, in fond, se face
vorbire, este nu doar libertatea de a-ti alege cultul, ci si aceea de a nu-ti
alege nici unul dintre cele existente. Aviz amatorilor - a fi agnostic nu este
totuna cu a fi ateu, si nu inseamna a fi impotriva vreunui rit sau altul.

  Amana S. Ferro

  Asa cum singura ati declarat nu apartineti poporului roman si nici unei
religii anume.

Raspunde prin e-mail lui