Imi cer scuze ca intrerup disputa fundamentala pe problema icoanelor in scoli,
conspiratiilor mondiale, NATO DA UE NU etc... (vad ca le-a iesit de nu se poate
autorilor aceasta manipulare in masa... cred ca peste vreo 10-15 ani va fi
studiu de "best practices" la materiile ce includ tehnici de manipulare, dar
asta e o discutie in care chiar nu vreau sa ma bag!)
Am si eu o intrebare cat se poate de concreta: pe aceasta lista am primit un
mesaj de la administratorul www.pont.web (sau www.granturi.ro, un site foarte
util pentru mine si multumesc autorilor sai cu ocazia asta) si parca mai
postase si domnul Branea un forward de pe "priorimail"-ul infoeuropii, legate
de un Phare (nu intru in detalii pentru ca sunt sigura ca cei interesati stiu
deja si nu vreau sa risipesc timpul celor neinteresati :D) Problema e ca eu,c
aun fost ziarist ce se respecta, vrind sa verific informatia din 3 surse nu
m-am multumit cu http://www.granturi.ro si http://www.infoeuropa.ro, unde scrie
(in ambele!) ca termenul limita este 30 martie - adica TREIZECI MARTIE! - si
m-am uitat pe a treia sursa, care alta decat www.mie.ro? Mai exact la:
http://www.mie.ro/stiri.php?s=292. Unde ce sa vezi... termenul limita era fix 1
martie, adica INTAI MARTIE! Ora (16.00) si anul (2007) coincid pe toate cele 3
adrese.
Ceea ce vreau sa subliniez este ca in timp ce unele dintre cele mai luminate
minti de romani din tara si de pe aiiurea (ca daca discutiile astea
semi-sterile se purtau pe "[EMAIL PROTECTED]" sau pe "[EMAIL PROTECTED]" sau
alte liste ale unora care, conform reclamei, n-ar trebui sa bea cognac
Zaraza... n-as zice nimica...) deci in timp ce oamenii inteligenti pierd timpul
intr-o lupta inutila de idei privind icoanele de pe pereti, o structura care ar
trebui sa fie cea mai informata din tara cu privire la problematica UE si mai
ales la banii europeni isi permite sa induca lumea in eroare. Ca indraznesc sa
cred ca informatia de pe infoeuropa e cea corecta...
Oricum am rugamintea ca, daca exista cineva pe aceasta lista care sa stie SIGUR
care este dead-line-ul pentru programul Phare 2005/017-553.04.01 Coeziune
Economica si Sociala - Partea I: Imbunatatirea infrastructurii, a accesului la
educatie si pregatire, sprijin pentru IMM si protectia mediului sa imi spuna si
mie. Dar pe adresa personala, ca sa nu deranjam lista de la problemele globale
ale omenirii cu un mic detaliu care cel mult ar putea sa faca o autoritate
publica locala mititica (localitati sub 50 000 locuitori) sa piarda intre
10.000 si 75 000 Euro. Doar banii is ochiul... ptiu!!!!!!!!!!! duca-se pe
pustii!

Silvia Petre - Coordonator Regional
Asociatia Pro Democratia - Club APD Ramnicu Valcea
tel/fax: 0350401785, mobil: 0788251044
e-mail: [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED]

The fish are biting.
 Get more visitors on your site using Yahoo! Search Marketing.

Raspunde prin e-mail lui