:) totul e sa nu va pierdeti simtul umorului ... chiar nu mi-am inchipuit nici
o secunda ca nu stiti de unde pana unde si cat se intinde NATO ...

integrare valcea <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
          Chestia cu NATO era o subtila aluzie (cred ca atat de subtila incat
v-ati inchipuit ca eu personal nu stiu ce-i aia NATO) la lozinca obsedant
repetata a domnului Bouleanu, respectiv "Nato da, UE nu" corelata cu, asa cum
am zis si-n mesaj, propaganda filoamericana la fel de agresiva tot a domnului
Bouleanu.
Asta asa... ca dupa ce-am fost acuzata ca nu ma semnez sa mai aflu si ca nu
stiu ce-i aia NATO... incep sa-mi pierd de tot respectul de sine (de mine
adica) :D
P.S. Este si semnatura mea dar un pic mai jos, dupa mesajul domnului Letoiu pe
care nu l-am sters ca sa se inteleaga totusi la ce comentez

Virgil Leitoiu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
  faptul ca NATO cuprinde o bucatica si de europa ... e altceva ... dar sa te
apuci acu sa zici ca e trebuie trecut intr-o lege ca neaparat casatoria sa fie
intre un barbat si o femeie asta e deja fie prostie fie ignoranta ...
  sau o fi adevarata ca numai barbatii sint oameni ... (si femeile nu).
  cuplurile homosexuale nu s-au inventat de 2000 de ani, ele (cuplurile) au
existat in toate timpurile si in toate culturile, inclusiv in perioada
comunista.

  familia nu este de foarte multa vreme doar o unire in vederea procreerii ...
zau asa.

Silvia Petre - Coordonator Regional
Asociatia Pro Democratia - Club APD Ramnicu Valcea
tel/fax: 0350401785, mobil: 0788251044
e-mail: [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED]
  Never Miss an Email
Stay connected with Yahoo! Mail on your mobile. Get started!

8:00? 8:25? 8:40?  Find a flick in no time
 with theYahoo! Search movie showtime shortcut.

Raspunde prin e-mail lui