Codruta, nu cred ca pe vremea cand lucram la FDSC (acum 5-6 ani) am
facut vreo sesiune de informare care sa fi fost lipsita de utilitate,
plictisitoare sau pur si simplu seaca. Dimpotriva, feedback-ul pe care
l-am primit a fost foarte incurajator. Serviciul nostru nu este unul de
"explicare" a ghidului solicitantului sau a cererii de finantare, ci de
simulare a evaluarii reale si - in plus - de furnizare a unor informatii
si recomandari specifice fiecarui proiect - lucruri care, de regula,
sosesc o data cu raspunsul negativ (sau pozitiv) de la cei care
administreaza programul de finantare. Sunt convins ca beneficiarii
acestui serviciu vor fi foarte multumiti de prestatia noastra.

Un evaluator este platit, de obicei, in functie de volumul de munca si
de restrictiile de timp ce greveaza procesul de evaluare, insa te asigur
ca niciodata cu mai putin de cateva mii de EUR. Si mi se pare firesc,
avand in vedere responsabilitatile sale si faptul ca pe durata evaluarii
nu poate avea contracte sau relatii comerciale cu sutele de ONG-uri care
au aplicat la programul respectiv (ca sa nu mai vorbim de faptul ca
banii se primesc de-abia dupa aprobarea raportului de catre Delegatia
CE, deci dupa vreo 6-7 luni de la inceperea evaluarii).

Te rog, daca mai doresti sa obtii lamuriri despre serviciul nostru sau
daca sunt alte aspecte pe care vrei sa le clarific in legatura cu
evaluarea cererilor de finantare - "trecut, prezent si viitor" -
scrie-mi pe adresa personala.

Radu Florea

--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, "ARIN" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Mesajul meu nu se dorea o "critica" la adresa ta (poate cel mult a
FDSC, unde nu cred ca lucrezi) ci a modului in care sunt platiti
evaluatorii!

> Zau? asa zici tu? ca nu iau doar 4 EUR? Pai, daca stii asa bine, ia
zi: cat iau ei? ;)

> Codruta
>
> p.s.
> Dar daca tot veni vorba: FDSC face acele asa-zise "sesiuni de
informare" (unde cica raspund la toate "nelamuririle", si cum raspund,
cred ca stii si tu, ca probabil si tu ai raspuns). Pentru ele se dau
"diurne" samd....
> Daca raspund ASA bine (zisei io kam akrrrrrã, amintindu-mi de
zilele pe care le-am pierdut si eu ca o fraiera participand la asa ceva
si punand repetat intrebari la care s-a evitat tot repetat raspunsul),
de CE o mai fi trebuind sa dai bani pe "screening"??? Ca doar rolul e sa
plecam de acolo lamuriti!
> Fac ei sesiunile in asa fel incat "beneficiarii" sa trebuiasca musai
sa mai dea bani si pe la alte firme (zisei io tot akrrrrã, in urma a
vreo 15 ani de vazut "diverse" prin "sectorul ONG" - ultimele, vazute
destul de recent)???

Raspunde prin e-mail lui