Un sir de afirmatii rau intentionate sau/si neargumentate din necunoastere.
De ce puneti la pachet astfel de conceptii ?
Nu consider faptul ca cei care nu sunt de acord cu avortul facut cu prea mare
usurinta si iresponsabilitate astazi, ar imparti conceptii ca:
 - neaga existenta orgasmului (?!)  - nu prea stiu la ce va referiti
 - sa nu mai existe prostitutie legala - intr-adevar, pentru ca legalizarea
prostitutiei nu va aduce nicidecum vreun control asupra fenomenului (diabolic
de altfel), asa cum militeaza diversi chiar si profesori de drept (pe toti i-am
vazut din acelasi partid social-democrat) care spun la ore ca justitia este
prea orgolioasa si de aceea nu vrea sa recunoasca faptul ca prostitutia este un
fenomen social care nu poate fi controlat nicicum de catre stat, incercand sa
argumenteze dorinta lor de acceptare a acestei monstruozitati sociale (si zic
monstruozitate pentru ca stiu cate dependente de droguri sau victime ale
traficului uman ajung in astfel de retele, nu e vorba doar de cine accepta de
buna voie)
 - vad femeia inferioara omului (?!) - ati imprumutat conceptia dlui Emil
Moise, care tot incearca sa faca o analogie a Turciei si religiei Musulmane, cu
ortodoxia si Romania, analogie falsa si facuta cu manipulari. Ortodoxia,
religia in care se vorbeste despre Fecioara Maria, ar inferioriza femeia....
complet neadevarat.
 - despre activitatea sexuala a oamenilor, desigur ca scopul acesteia nu este
reproducerea, daca in Vechiul Testament se pusese mai mult accent, in Noul
Testament aparut deja de 2000 de ani  lucrurile sunt foarte clare, casatoria
avand rolul trairii in armonie si in dragoste de Dumnezeu, insusi actul sexual
din cadrul casatoriei facand parte din daruirea de dragoste (psihica si fizica)
dintre barbat si femeie. O carte excelenta este "Preot Dr. Vasile Gavrila -
Cununia - Viata intru imparatie" care explica mai pe larg si mai corect cum
stau lucrurile.

Ion Anton

                 Re: Aprobati avortul?                Posted by:      "Virgil
Leitoiu"             [EMAIL PROTECTED]
virgilleitoiu                                 Tue Jan 23, 2007 11:24 am
(PST)                       si cand am zis ca activitatea sexuala a oamenilor nu
 este una cu sens unic in directia reproducerii mi s-a
 zis ca sint necivilizat ... :)

 ceea ce mi se pare absolut extraordinar este faptul ca
 cei care sint impotriva avortului din principiu, sint
 aceiasi care neaga existenta orgasmului si isi doresc
 din tot sufletul sa nu mai existe prostitutie (legala)
 si mai mult decat atat vad femeia inferioara omului
 (.. conform expresiei biblice .. omul si femeia lui).
 multumesc stimata doamna Ferro.

 Get your own web address.
 Have a HUGE year through Yahoo! Small Business.

Raspunde prin e-mail lui