> Nu m-am declarat NICIODATA "o adepta infocata a freeware" (si chiar
> folosesc programe pentru care am platit licenta) - am spus insa in
> repetate randuri ca UNIUNEA Europeana incurajeaza (si este chiar o regula
> la ei) folosirea aplicatiilor "open source". Si chiar bine fac! pentru ca
> ideea de "societate informatizata" combinata cu aceea de "egalitate de
> sanse" ar fi ca ORICINE, de oriunde, sa poata folosi compy si diverse
> aplicatii, indiferent daca este o persoana "saraca" au ba ;)

Da. In Olanda, Franta si Italia, tot ce gaseste omul pe internet, poate
folosi pentru uz privat: filme, muzica, programe, s.a.m.d. Descarcarea de pe
internet (chiar a unor materiale protejate de drepturile de autor) nu
constituie infractiune in aceste tari. Totusi, a oferi altora spre
descarcare fisiere din calculatorul dvs. constituie infractiune, in aceleasi
tari.

Asa ca, eMule, torrents, si DC++ sunt pentru amatori. Pentru cei seriosi
exista Usenet, iar daca stiti olandeza, folositi cu incredere FTD (
www.ftd.nu ) -- programul este curat si perfect legal (in tarile amintite).

Salutari,

Tudor Georgescu

P.S. Scriu cu Microsoft Office 2003 SP2 pentru ca mi-a fost lene sa instalez
Office 2007. Neam de neamul meu n-am platit licenta la astfel de programe.

Raspunde prin e-mail lui