  From: george
  To: romania_eu_list@yahoogroups.com
  Sent: Tuesday, January 30, 2007 9:23 PM
  Subject: Re: [romania_eu_list] Italienii sunt speriati

  Subject: [romania_eu_list] Italienii sunt speriati

    Ieri m-am intors de la Roma.
    Degeaba ne-am prezentat noi la inaltime.
    Degeaba eram toti vorbitori de mai multe limbi straine.
    Degeaba am contribuit in procent de 70% la dezvoltarea proiectului.
    Cel mai mare grup minoritar din Roma, prin reprezentantii sai care fura de
    peste tot , au bagat spaima in italieni.
    Li se face pielea de gaina cand aud cuvantul "roman".
    Am avut o experienta imposibila in timp ce ne indreptam cu grupul spre
    Capela sixtina.
    Ghidul a inteles ca suntem romani si, la multumirile noastre pentru modul
in
    care ne-a prezentat picturile lui Michelangelo, ne-a raspuns cu "Multumesc"
    in limba romana. Un englez, ca sa se dea destept, a spus 'Romania?
    Gipsies?"
    La care eu mi-am ridicat privirea spre el si l-am intrebat daca i se pare
    ca sunt "gipsy". ( Si ce era rau daca eram?)
    Si apoi am adugat ca nu toti "gipsies " sunt rai.Pentru ca acesta e
    adevarul.
    Acest episod ne-a creat un sentiment si mai amar decat tentativele a doi
    "conationali" de a ne fura in autobus si la metrou.

    Cred ca politicienii ar trebui sa se gandesaca la programe de educare a
    populatiei si de ridicare a nivelului da trai si nu sa se tot certe intre
    ei cu o nesimtire crasa.

    Politicienii din Romania sa educe pe romani ? ce propunere hilarianta ? Ar
trebui in primul rand sa se educe ei in primul rand, sa iasa din anturajul de
incultura in care se afla intreaga pleiada de politicieni in frunte cu seful
incult, semidoct, presedintele Basescu, figura carageleasca prin excelenta,
impreuna cu pretenul lui de carciuma Gigi Becali.

    ggane

    Suntem deja de rasul lumii si spaima Europei.
    Vrem si mai rau?
    Si o alta intrebare:
    Bush vrea sa ne bage in razboi?
    Asta ne mai lipseste. Ca in rest totul e OK!
    Mariana