Repede pana nu plecati ......  :)))))))))))))))

Referitor la acel "alt domeniu, lipsit de rationalitatea gandirii umane".

Fiind cu totul de acord  cu importanta rationamentului stiintific in alegerea
saibei si a piulitei potrivite surubului tinut in mana (cu toate ca unii
rezolva problema prin incercari succesive),
contient ca multe din marile descoperiri s-au facut din intamplare,
convins ca orice mare descoperire o sa fie rezultatul intuitiei si nu al
calcului "aritmetic",
va rog respectuos sa imi demonstrati stiintific de ce va place mai mult carnea
de vaca decat cea de porc (sau invers in functie de preferintele dvs.)
Demonstratia poate avea ca obiect si mazarea vs cartofi, pastarnac vs rosie,
etc. (nu sunt mofturos)

Daca vi se pare ca este prea simplu ma multumesc si cu o demonstratie
stiintifica referitoare la de ce va plac blondele si nu roscatele (sau
brunetele) cu continuare in de ce ati ales o anumita blonda (roscata, bruneta,
vopsita etc.)
"Traducatorii" mei au declarat ca sunt dispusi sa verifice si aparatul
matematic pe care o sa il folositi. :)

Referitor la "ciomag", imi permit sa va atrag atentia ca este valabila in
special reciproca.
Nu v-a tarat nimeni cu forta intr-o biserica si nu a spus nimeni ca sunteti
tembel daca nu credeti in Dumnezeu.
Ati fost acuzat atat domnia voastra cat si alte persoane de pe aceasta lista ca
incercati sa ne fortati pe noi, pe noi credinciosii, sa acceptam punctul dvs.
ateu de vedere.
"Noua" in schimb, nu ne-a trecut niciodata prin cap sa postam pe lista
materiale "propagandistice" care sa va aduca "la calea cea dreapta".
Cred ca sunteti constient ca astfel de materiale exista cu tonele, mai ales la
anumite culte crestine.

In final imi pare rau sa constat ca sunteti de parere ca nu avem destule
conflicte (indiferent de natura lor) si ca un conflict atei-credinciosi trebuie
musai declansat.
Poate va ganditi unde o sa duca un astfel de conflict. :(((
Nu de alta dar sunt convins ca "habotnici" exista in ambele tabere.