From: Tu alegi <[EMAIL PROTECTED]>
Date: Feb 13, 2007 4:43 PM
Subject: Emisiune la National TV - Remus Cernea candidat pentru Parlamentul
European

Astazi, marti, incepand aproximativ cu ora *23.00*,
la emisiunea *Miezul problemei* moderata de *Madalin Ionescu*, de la *National
TV*,
va avea loc prima mea aparitie la o dezbatere tv in calitate
de candidat pentru Parlamentul European.

Emisiunea are doua parti, eu urmand sa intru in studio in cea de a doua.
Emisiunea va fi reluata si maine (miercuri) in jurul orei 15.00 pe acelasi
post tv.

Remus Cernea
www.tualegi.eu