From: noctav

> Da' de cind esti fana celor care induc incredere in guvern, prim
ministru etc.? Daca iau comentariile tale de 2 ani incoace facute pe
liste pot sa spun ca multe din ele induc neincredere in guvern si alte
institutii intr-un mod care face sa paleasca orice critica
prezidentiala. Mai nou e monopol pe vestejit activitatea
guvernamentala or what?

Eu NU sunt Presedinte! :-pp
Si NU eu l-am numit pe Primul Ministru! :-pp

Daca ai lucra in echipa mea si, in timp ce lucram, ai vedea ca tooot timpul iti
bag strambe, te barfesc pe toate ulitzele samd... iar dupa aia iti mai cer si
"performanta" - NU cred ca ti-ar place... nuuuuuu...??? ;)

Dar merci pt. comparatia cu Presedintele... :)))... cu toate astea, as prefera
sa nu ajung sa se faca vreo paralela intre mine si Base... >:)

Then she'll be a true love of mine"
www.arin.ro

Raspunde prin e-mail lui