Stim si suntem constienti ca nimeni si nimic nu-i
perfect pe lumea asta... afara de baselu.
Tocmai pentru ca niciunul din sisteme nu e pur, cel pe
liste pentru ca gasca devine tot mai exclusivista si
nu mai accepta pe nimeni din afara indiferent ce
valoare ar avea, cel uninominal avand dezavantajul
promovarii greoaie prin parlament a legilor,
neexistand o "unitate de monolit" a membrilor de
partid, fiecare din "alesii nominali"
nesubordonandu-se niciunei discipline pe motivul ca
"sunt unsii poporului".
Inclin sa cred ca la mentalitatea romanilor, un vot
mixt cu procente diferentiate net in favoarea alesilor
uninominali fata de cei pe liste de partid ar fi cel
mai nimerit.

--- Lucian Branea <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

 3 mari dezavantaje ale sistemului de vot uninominal
> despre care nu vorbeste nimeni. De altfel, inca din
> 1994-1995,
> 'societatea civila priceputa' :) a sustinut un
> sistem mixt care sa
> minimizeze efectele negative ale ambelor sisteme
> 'pure' - o pozitie
> echilibrata peste care, in actualul context, risca
> sa se treaca cu buldozerul...

In tot ce-i urat si rau in jurul meu, o vina am si eu...

We won't tell. Get more on shows you hate to love
(and love to hate): Yahoo! TV's Guilty Pleasures list.
http://tv.yahoo.com/collections/265

Raspunde prin e-mail lui