Prima conditie pentru a realiza ceva este sa crezi ca
poti, apoi sa vrei si-apoi sa incerci sa faci acea
schimbare. Daca fiecare cu IQ fara numar instruia doi
gugumani cum si pe cine sa aleaga uninominal, din 90
pana azi faceam o clasa politica model. Asa ne
lamentam la infinit si vesnic imploram providenta si
cautam alti vinovati decat noi.
Sunt de acord cu votul uninominal completat cu un
procent de alesi proportional.

--- Arhitectura <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>   Cel putin deocamdata ele exista si in UE si pana
> la societatea "constienta" pe care o propavaduieste
> dl. Lengyel, or sa mai treaca niste mii de ani.

In tot ce-i urat si rau in jurul meu, o vina am si eu...

Looking for earth-friendly autos?
Browse Top Cars by "Green Rating" at Yahoo! Autos' Green Center.
http://autos.yahoo.com/green_center/

Raspunde prin e-mail lui