Iar se lanseaza un subiect fara orizont.Ce importanta
mai are pentru romani ce a fost tata lui Geoana.
Poporul roman  i-a dat lui Geoana si PSD ce ii trebuie
in alegerile din 2004.Geoana si ai lui nu sunt la
putere pentru ca asa a vrut poporul roman si au dat un
cec in alb celor care ne conduc acum. Aici e problema
ca cei care ne conduc isi dau cu dreptul in stangu si
ajungem la acel adevar pe care l-a spus Basescu lui
Nastase la TVR " poporul roman are de ales intre doi
fosti comunisti", am scapat de PSD si au venit alti.
--- Ticu Furdu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Intr-adevar, daca il asculti pe Mircea Geoana cu
> vocea lui "de tabla", parca iti vine sa-l crezi din
> nou pe Basescu atunci cand spune de "sistemul
> ticalosit" pe care a vrut sa-l elimine insa, cum nu
> a putut, singura solutia a fost sa se integreze in
> el.
>
>   Cat despre Mircea Geoana,  e bine de stiut ca ceea
> ce se intampla acum in Romania nu-i este deloc
> strain, el insusi fiind unul dintre pionii care
> conduc"sistemul". De ce? Fiindca, asa cum era
> alcatuita securitatea romana, fii ofiterilor de
> securitate nu erau lasati la voia intamplarii, ei
> [...]

Sucker-punch spam with award-winning protection.
Try the free Yahoo! Mail Beta.
http://advision.webevents.yahoo.com/mailbeta/features_spam.html

Raspunde prin e-mail lui