Pe rand si in ordine cronologica.

A. D-na Nedelcu,
1.De votat voteaza cei prezenti, ca asa e in tenis.
Nu poti sa dai in minge daca lipsesti de pe teren. :)
2. Exista oarece sentinta judecatoreasca cu interzicere de drepturi pt.
Virgilica ?
Nu. Stiti si dvs. ca nu, dar ce nu face omul de dragul unei conversatii
spumoase. :)

B. Vere George Dicu,
99% din oamenei "fac lucruri" numai pt. bani.
De adevaratele valori se ocupa cei care "fac bani" din promovarea lor, si
sihastrii.
De drepturile carui om era vorba in propozitia dvs ?
Nu de alta, dar drepturile sunt in functie de cat de "om" esti. (cu
autoritatile)

Personal m-am saturat sa "am" aceleasi drepturi si cu Vadim si cu Iliescu, si
cu Virgilica de la Rosia.
Eu nu mai vreau "drepturile omului" ca "om" era si Hitler si Stalin si Ceasca.
Eu vreau drepturile MELE, atat de proprii si personale ... incat sa am dreptul
sa le si vand daca vreau :)