Dragi co-listeni,
Am urmarit cu stupoare stirile de ieri care aratau cum se imbranceau patronii
IMM-urilor pentru a depune dosare in vederea obtinerii de fonduri
nerambursabile. Stupoarea mea se referea nu mumai la imbranceli ( din acestea
plus sfasieri de haine si persoane avem parte zilnic, la propriu si mai ales la
figurat) ci la principiul vehiculat in legatura cu obtinerea acestor fonduri :
acela al primului venit, primului servit. In acest domeniu nu se practica
principiul calitatii proiectelor depuse? Mai mult, se facea afirmatia ca si
fondurile structurale se vor acorda dupa acelasi principiu.
Credeti ca este o procedura normala? Poate ma lamureste cineva daca un unic
criteriu -  cel vehiculat ieri - poate fi hotarator pentru cheltuirea
fondurilor oferite de guvern.
Cum ramane cu competitivitatea, competenta, calitatea rezultatelor etc? Sau
gandesc ca un ONG-ist incapabil sa inteleaga inaltele ratiuni care stau la baza
unei astfel de oferte.
Astept parerile voastre.
Nina Cugler
Presedinte Executiv
Asistenta si Programe pentru Dezvoltare Durabila
Regina Elisabeta 32, sector 5, Bucuresti
tel/fax 021/3152148
mail [EMAIL PROTECTED]
       [EMAIL PROTECTED]
web http://www.agenda21.org.ro