From: Mariana Hudrea <[EMAIL PROTECTED]>
To: romania_eu_list@yahoogroups.com
Sent: Saturday, April 28, 2007 9:44:23 PM
Subject: Re: [romania_eu_list] Cristian Pirvulescu: Arbitrariul care domneste
in Romania

Sa inteleg ca nu locuiti in Romania?
Atunci  puteti privi lucrurile  cu mai multa  detasare.Si sunteti afectat doar
la modul ideatic.Din patriotism.
Pentru mine, si nu numai,   e foarte stresant sa vad  atata scandal provocat de
acest om .
Daca  ar fi un om corect, atunci as  fi total de partea lui. Dar  NU E
CORECT.Si minte!
Manipuleaza in favoarea grupului lui de interese.
Daca ati trai in Romania  ati vedea  cum s-au comportat oamenii lui in acesti
ani. Ca pe mosia proprie. Au facut si desfacut.
Se spunea pe lista ca suntem in pericol sa  fim dati afara  din NATO si  din
toate  cele.
 S-a dovedid ca  au  fost niste "prostioare" , cum se  spun multe pe liste  sau
chiar in media.

Eu asa simt lucrurile. Si  asa ma indeamna  constiinta  sa fac.
Nu am intervenit in aceste luni in discutii.
Acuma  am simtit nevoia sa arat ca mai sunt si altii care sunt  impotriva
Presedintelui.
Oameni care l-au  votat si si-au pus speranta in el. Avem dreptul sa gandim
acuma  altfel. Dupa doi ani de prostii repetate.
Si in politica  externa a facut gafe mai mari ca el.
In urma cu doi ani  am  votat  anti PSD, deoarece  asa am simtit.. Acuma  eu
voi vota anti-Basescu.
La capitolul oameni capabili, sa stiti ca sunt  destui.
Sunt deja  tineri care  ar putea  sa se achite  cu succes  de  rolul de
Presedinte.Un rol prevazut  de Consitutie.
Trebuie  doar lansati si sustinuti.
Se  vorbeste  tot mai insistent de nevoia promovarii tinerilor inteligenti si
foarte  bine pregatiti.
In acesit  17 ani s-au format destui.Si sunt in tara. ca n-au plecat toti. Au
mai si ramas!
Trebuie doar scosi in fata.Si vor fi scosi.Sunt convinsa.Asa nu se mai poate!
Eu nu cred  ca  Basescu va pica acuma. Vor merge putini oameni la  vot
deoarece mai ales oamenii  care nu au suficiente informatii  sunt usor de
manipulat de catre un manipulator  iscusit. Asa cum a Presedintele.
Ce a facut bun in acesti ani? Povestea cu Comunismul?  Apa de ploaie, facuta de
 el.. Un comunist si in securist sa condamne comunismul?
Avea valoare daca  acest lucru era facut de un  nemembru de partid si nemebru
al securitatii.
In rest?
A strigat " Prindeti hotii" iar  el e vinovat cu flota si casa din Magureanu.
Si  nu numai.
Iar acolitii lui  schimba pavaje   pe bani multi si multe altele.
Nu m-as fi referit la aceste lucruri daca nu observam ca din  nou cei care sunt
Pro Basescu fac mai multa galagie  pe lista decat cei care  sunt anti.
E bine sa existe  echilibru.
Unii sunt Pro  iar  altii Contra.
Ca asa  e in democratie. Avem voie  cu totii sa ne exprimam punctul de vedere.
Eu urmaresc , seara, multe posturi de televiziune. Parerile  sunt  foarte
diverse.
Eu am dreptul sa am propriile pareri.
Fiecare are. Insa nu trebuie sa  se  dea impresia ca doar ale unora  sunt cele
bune.
Eu voi spune "DA". Daca mai traim pana  atunci. Deoarece  se cam moare in
Romania. Se moare  de  stres. Se moare de prea multe.Se moare cu zile.

Mariana