Stateam, citeam si ma intrebam cum de a ajuns "technicality" (viciul de
procedura) sa fie uzitat pe o lista.
Probabil de la prea multe filme americane cu avocati, pe posturile de
televiziune romanesti. :)))
Ceea ce nu s-a inteles, probabil, din aceste filme este faptul ca un viciu de
procedura nu absolva criminalul de vina ci doar face imposibila aplicarea
pedepsei.

Domnule Vali Nas,

1. Nu sunt adminstrator de site, nu administrez siteuri si nici nu am studii de
specialitate in domeniul internetului.
Eu am in PROPRIETATE niste siteuri, adica am o firma, la care sunt actionar
majoritar, care le gestioneaza, le administreaza etc.
Pe intelesul dvs. am niste negrii care "sapa" pt. mine.

2. Legatura intre "administreaza un site" si "legislatie" va asigur ca exista
doar in mintea dvs. in lipsa de alte argumente pertinente.
"Administreaza" inseamna Linux, Java, Php, MySql, Html, etc.
Legislatie inseamna macar un jurist pe langa casa, firma omului.
Domnia voastra ca inginer aveti mult mai putina legatura cu legislatia decat
mine.
Eu macar platesc un jurist luna de luna.

3. Viciul de procedura, cu care incercati sa ma atacati pe mine, este irelevant
in argumentatia dvs. (intamplator nu suntem in Tribunal, ci pe o lista)
 si discutam efecte la nivelul perceptiei cetateanului si nu proceduri juridice.
Mai mult, imi serviti pe tava argumentele.
Ca cetatean, ca "nea Ion", SEMNAREA unui "acord" este irelevanta atata vreme
cat nu se ratifica, si in special cat nu se APLICA.
Pentru ca mai este o problema: ratificare fara aplicare. :)
Mai mult, cand trec nici mai mult nici mai putin de 12 ANI si un acord semnat
nu se ratifica, nu se aplica, pentru mine nu numai ca senarea lui nu mai exista
dar incep sa contabilizez si ce alte "acorduri" au semnat americanii si nu l-au
ratificat niciodata.
Sau le-a ratificat toata lumea, numai americanii nu.

4. Chestia cu "accentele nationaliste" este alta "poezie" servita de fiecare
data cand unora nu le convine realitatea.
Studiati (exista siteuri ale organismelor oficiale din State) care este
structura etnica a copiilor abandonati in America.
Daca va este greu, cred ca mai exista pe lista ce am postat acum 2-3 ani.
Si daca nu gresesc am facut comparatie si cu structura etnica a abodonurilor in
Romania.
Domnia voastra v-ati manifestat, exprimat, actionat, in repetate randuri ca
militant pentru adoptarea copiilor rromi abandonati.
Daca prezentarea unor statistici oficiale (de catre mine) este catalogata drept
"nationalista", activismul plecand de la criterii etnice cum se cheama ?

5. Ciugulirea de articole dintr-o lege in scopul de a sustine reversul este
naiva.
Legislatia romana in privinta adoptiilor se alinieza in ESENTA EI, la Carta
ONU, adica adoptie NATIONALA, cu exceptia bunicilor care pot adopta chiar daca
locuiesc in alta tara.
Rugati un avocat sa va explice ce inseamna ESENTA un legi si cum se aplica
chestia asta.
Primul articol citat de domnia voastra NU se refera la esenta legii, esenta
care spune adoptie nationala, ci la formularistica !
Cel de al doilea incrimineaza activitatea de mediere platita a adoptiilor,
adica motivul pt. care s-ar putea sa va bata procurorii la usa. :))
Care este legatura intre faptul ca legea romaneasca a luat de la "Haga"
tehnicalitati (proceduri) care i-au convenit si faptul ca in esenta ei se
aliniaza Cartei ONU ?
Va spun eu: incercarea de a iesi cumva din incurcaturile in care v-ati bagat
singur.