  From: Catalin Dimofte
  To: romania_eu_list@yahoogroups.com
  Sent: Sunday, May 06, 2007 4:50 PM
  Subject: Re: [romania_eu_list] A inceput campania

  Buna cugetare...
  D-na Curici, nu stiu in numele cui vorbea d-na Hudrea, dar dvs. in numele cui
vorbiti cand spuneti despre grup ca "stim foarte bine ce menire are"?  In mod
cert nu-n numele meu...
  Dar, pt. ca dvs. pareti sa stiti foarte bine care-i menire respectiva, n-ati
vrea sa fiti buna sa luminati si un etern inocent ca mine (biata d-na Moscovici
se va fi saturat sa tot presteze serviciul asta mereu si mereu...)?
  Prin urmare, care-i menirea acestui grup si, mai cu seama, la care
paragraf/punct din zisa menire scrie ca se cuvine cenzurat CONTINUTUL (atentie,
nu forma, nu expresiile injurioase, nu atacul la persoana, nu ofensele, ci
CONTINUTUL) mesajelor?

  Multumesc.