Unul din putinele locuri cu verdeata in si asa de supraaglomeratul nostru
Bucuresti este si Parcul Izvor.Care parc a devenit de cateva saptamani un loc
populat de corturi, schele (se construiesc tribune) toate amplasate pe spatiul
verde. Care spatiu verde a devenit galben de la puhoiale de lume care s-au
gramadit sa-l calce.

De ce continua sa se autorizeze astfel de constructii (fie ele si provizorii)?
De ce nu ne gandim si la plamanii nostri nu numai la buzunarele noastre? Ca la
generatiile viitoare nu are rost sa ne gandim ca doar nu ne aduc nici un profit
imediat, ce naiba!

Ce parere au organizatile de mediu despre distrugerea cu buna stiinta a unei
oaze de verdeata?

Este singurul loc din Bucuresti unde se poate organiza si demonstratie militara
(ca aceea de pe 23 aprilie) si serbarea de 1 Mai si targ de turism (4-6 mai) si
tribune pentru formula 3 (care va fi din cate stiu intre 18 si 20 mai)?

Nu stiu daca Videanu sau Vanghelie  vor sa distruga parcul Izvor. Stiu ca nu ar
fi putut-o face fara semnaturi pe autorizatii de amplasament. Cu alte cuvinte
responsabili sunt si cei care nu au coloana vertrebrala, nu au si nu-si sustin
opiniile ci doar pozitile (adica scaunele).  Dupa ei, potopul!

Anda Avramut