Dragi colegi,

Nu are rost sa ne convingem unii pe alti cum sa votam
la referendum. Cred ca altii (cei care au declansat
aceasta procedura au aceasta datorie).

Pe 19 mai fiecare dintre noi va raspunde singur, in
cabina de vot.

Tot ce pot sa va spun este ca mi-as dori sa fiu de
partea majoritatii. Mai mult ca niciodata, dupa 1989.
Adica sa fiu de partea celor care au determinat
modernizarea societatii romanesti.

Si mai vreau sa va spun ca Europa este foarte
frumoasa. Si pentru ca maine este ziua ei ii doresc
din tot sufletul, La multi ani!

Carmen Patrut

--- vasile marza <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> D-na Hudrea,
>
>   ati fost o privilegiata a tranzitiei, complice a
> guvernarii Nastase. Nu ar trebui sa vorbiti.
>
>   Vom spune "NU" si vom castiga!
>
>   Vasile
>
> Mariana Hudrea <[EMAIL PROTECTED]>
> wrote:
>
> Jenant!
>   Aleea 322 e o alee impotriva democratiei
> parlamentare.
>   "Cine nu e cu noi e impotriva   noastra!"
>
>   Nu avem de ales!
>   Vom merge la vot si  vom  spune   DA!!!!!
>   DA pentru parlament si pentru democratia
> [...]

Don't pick lemons.
See all the new 2007 cars at Yahoo! Autos.
http://autos.yahoo.com/new_cars.html

Raspunde prin e-mail lui