Lasa, ca, din cate vad, oricum Parcul Izvor va fi facut praf in curand
de diverse "evenimente" - dovada ca Videanu are mare grija ca
bucurestenii sa se distreze :-pp

Cat despre problema cu cainii - e bine pusa; dar acelasi lucru se
petrece si pe trotuare, vezi Sect. 3 (in care am stat pana nu demult)
samd...

Dar apropo: sambata iesisem de undeva (prin zona P-ta Cosbuc) cu o
prietena - ea, cu un pahar de unica folosinta in mana. Biata doamna, a
cautat vreo 10 minute un cos de gunoi in care sa arunce paharu' (cred
ca pana la urma l-a bagat in poseta)!!!

Pai, in conditiile astea, sa NU il arunci pe trotuar in fatza
Primariei? Sau mai bine: sa nu-l umpli cu vreun lichid si sa-l arunci
primarului in cap???

Codruta