Codruta

  From: Nicolae Dragusin

  Domnule Cernea,

  Membrii cultelor  care  interzic sau recomanda incetarea oricarei activitati
in afara de cea de venerare a Creatorului si care au drept de vot, sunt
cetateni ai statului roman. Petitia dvs ridica problema supunerii fata de
autoritatea spirituala sau cea temporala. Credeam ca democratia moderna, asa
cum incepe sa fie gandita de la Tocqueville incoace si pe care dvs o invocati a
rezolvat aceasta dilema: daca vor sa participe la vot, atunci trebuie sa se
supuna autoritatii temporale, ca cetateni. Daca nu vor -este dreptul lor- pot
sa nu participe. Dar orice individ care se defineste ca cetatean trebuie sa se
supuna autoritatii temporale, adica statului.

  Ce-ar fi daca si cultele care sarbatoresc duminica ar invoca acelasi
argument? Ce solutii ati propune in cazul acesta? Sper sa primesc un raspuns.
Sau fiind vorba de o majoritate nu se mai pune problema discriminarii?

  Nicolae Dragusin

  Shape Yahoo! in your own image. Join our Network Research Panel today!
http://us.rd.yahoo.com/evt=48517/*http://surveylink.yahoo.com/gmrs/yahoo_panel_invite.asp?a=7
 hot CTA = Join our Network Research Panel

Raspunde prin e-mail lui