Acceptul meu de a fi publicat, postat sau folosit nu a fost cerut si nu a fost
acordat nimanui niciodata dar, asta nu inseamna ca acest lucru nu s-antamplat
si nu se-ntampla.

  Comentariilor si comentatorilor nu am de ce sa le raspund si nu raspund
pentru ca nu am la ce si nu am de ce, enuntul e destul de clar, fraza bine
inchegata si ma-ntreb cu ce sunt mai breji acei care nu inteleg un enunt, asa
cum a fost el scris si fac comentariile care le fac decat, cei care fac greseli
gramaticale intr-o fraza cat se poate de clara..

  Asa ca: domnilor "bateti campii" si aveti "comentarii aiuristice" ca sa va
citez partenerii dumneavoastra de dialog.

  Domnilor, pe unii doar vorbele-i promoveaza. Cum sa-nteleaga faptele?!.

  Dumnezeu sa va ierte, ca nu stiti ce faceti!

  Flubber

florin tudose <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
            Domnule Branea,

  Depinde, de ce intelege fiecare prin a fi reprezentativ. Am mai spus-o,
proiectia omului despre realitatea inconjuratoare este diferita si in acord cu
propriul suflet.
  Ma tem, ca din greselile istoriei multi dintre noi si poate reprezentativi,
nu au invatat nimic si bineinteles risca sa le repete. Cultura unui popor
trebuie sa devina temelia dezvoltarii sale sociale si economice si nu invers,
altfel ...Dumnezeu sa ne fereasca!

  Flubber

Lucian Branea <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
      > Sunt tiganii (rromii) si cultura lor, omniprezenta in mass media,
reprezentativi pentru Romania?!

Daca-mi permiteti, as indrazni sa intervin inca intr-un stadiu incipient,
inainte ca discutia sa devieze complet (asa cum s-a intimplat, cred, deja, pe
[freeex]): cred ca episodul cu pricina se refera strict la doua elemente:
1. independent de eventualele 'circumstante atenuante' pentru
presedinte, a fost confiscarea telefonului ziaristei furt sau nu ?
si
2. atitudinea insultatoare si/sau rasista 'in privat' a unui om
politic are sau nu relevanta pentru atitudinea sa publica ?

Aceasta nu este si nu are de ce sa devina o discutie despre rolul
media in societate - si nici despre reprezentativitatea culturii
rroma...
Va multumesc anticipat.

  Need a vacation? Get great deals to amazing places on Yahoo! Travel.

8:00? 8:25? 8:40?  Find a flick in no time
 with theYahoo! Search movie showtime shortcut.

Raspunde prin e-mail lui